GTA 4 til PC
Fra : Rene Schnoor

Dato : 20-07-09 13:38

Jeg har købt GTA 4 til PS3 sidste år, men overvejer at købe det til PC i den
nærmeste fremtid, da jeg synes det at styre et våben med controlleren er alt
for svært, især når der går dage mellem at jeg spiller det og kommer ud af
rytmen.

Jeg spekulerer på om det mon kører rimeligt på mit setup?

CPU: Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.0GHz

Grafikkort: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512

RAM: 3,25 GB

- Jeg vil helst køre det native 1280x1024

Mvh Rene

Fra : Bjarne K. @ Sunsite

Dato : 20-07-09 14:05

"Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Grafikkort: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512
>
> RAM: 3,25 GB
>
> - Jeg vil helst køre det native 1280x1024

Det tror jeg ikke du får problemer med. Mener dit kort, er den hurtige
udgave af GTS'erne.

Jeg har kørt San Andreas i nogenlunde opløning med et 8600GT kort. Så mon
ikke din PC kan klare det i fin stil.

Men måske andre har en anden mening.

Bjarne K.

Fra : Rene Schnoor

Dato : 21-07-09 14:19

"Bjarne K. @ Sunsite" <nej.niet@ni> skrev i en meddelelse
> [...]
> udgave af GTS'erne.
>
> Jeg har kørt San Andreas i nogenlunde opløning med et 8600GT kort. Så mon

Tak for det, jeg prøver, at se om det ikke kan lade sig gøre at køre det
flydende :)

Mvh Rene

Fra : C.A.

Dato : 21-07-09 14:30

Rene Schnoor forklarede:

> Tak for det, jeg prøver, at se om det ikke kan lade sig gøre at køre det
> flydende :)

Du kan teste om div. spil kan afvikles på din maskine her.
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Bruger den selv, giver et fornuftigt fingerpeg.

--
MVH
Carsten.

Fra : Rene Schnoor

Dato : 21-07-09 14:55

"C.A." <carstande@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
>
> Bruger den selv, giver et fornuftigt fingerpeg.

Tak for linket!
Det ser ud til at den er god på alle punkter i recommended undtagen for den
første, CPU:

Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz
You Have: 2 processors running - Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz

(Fail)

Men monstro det ikke går. Det er lige på kanten til at det er Pass.

Mvh Rene

Fra : C.A.

Dato : 21-07-09 15:13

Rene Schnoor tastede følgende:

> [...]
>
> (Fail)
>
> Men monstro det ikke går. Det er lige på kanten til at det er Pass.

Jeg spiller det, og har kun 2GB ram samt en E8500, så min failer 2
steder, så jeg vil bestemt regne med at du kan spille det.

--
MVH
Carsten.

Fra : Jack of ice

Dato : 20-07-09 07:08

On 20 Jul., 14:38, "Rene Schnoor" <nos...@nospam.invalid> wrote:
> [...]
>
> Grafikkort: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512
>
> RAM: 3,25 GB
>
> - Jeg vil helst køre det native 1280x1024

jeg har næsten det samme som dig og det køre fint. det er mig der har
lavet inlæget GTA4 update fejl. men tro ikke du skal bekymre dig om
det

Fra : Hagar

Dato : 20-07-09 15:57

"Rene Schnoor" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Grafikkort: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512
>
> RAM: 3,25 GB
>
> - Jeg vil helst køre det native 1280x1024

Prøv denne side http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest den vil
teste din maskine efter du har valgt spil, og du får så er resultat på
skærmen der fortæller dig om du kan køre det, og hvis ikke, hvad der går
galt.

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 11-08-09 17:25

Rene Schnoor wrote:
> [...]
>
> Grafikkort: NVIDIA GeForce 8800 GTS 512
>
> RAM: 3,25 GB
>
> - Jeg vil helst køre det native 1280x1024

Jeg har samme CPU og samme grafikkort dog i OC version (OverClocked), dog
kun 2 GB RAM men også 1280x1024 native på skærmen...

GTA 4 kørte... Det kørte ikke særligt godt men det kørte... Hvis jeg valgte
800x600 og ikke alt for mange detaljer... MEN så en dag holdt det bare op
med at virke! Jeg havde ikke installeret nogle programmer eller drivere, ej
heller opdateringer til GTA 4...

Jeg har siden prøvet opdatere til den nyeste version, opdatere
grafikkortsdrivere afinstallere og geninstallere spillet osv... Intet
virker, så jeg har givet op...

Det er muligt det KAN komme til at køre hvis jeg formaterer spanden, men det
gider jeg sgu ikke lige foreløbigt...
GTA 4 er iøvrigt det eneste spil jeg har haft problemer med af den slags...
Alt andet kører skide godt... :(

Brian

Fra : Rene Schnoor

Dato : 14-08-09 13:26

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare op med at virke! Jeg havde ikke installeret nogle programmer eller
> drivere, ej heller opdateringer til GTA 4...

Jeg købte GTA 4 for et par uger siden nu, via STEAM, og det kører fint, kun
en anelse hakken når der er meget grafik og man kører i bil.

> [...]
> GTA 4 er iøvrigt det eneste spil jeg har haft problemer med af den
> slags... Alt andet kører skide godt... :(

Surt show.. det ser ud til at du har gjort hvad du kunne. Med mindre det er
fordi du har installeret et program som forhindrer spillet i at køre? Måske
steam versionen virker bedre? Men det er selvfølgelig ikke sjovt at skulle
til at købe spillet igen.

- Rene