Dræber får
Fra : René Løweneck

Dato : 09-09-09 14:08

Hej !

Er der ikke en lov om, at sådan nogle farlige dræberfår (kampfår) skal
holdes i snor ?

http://www.youtube.com/watch?v=j2EgXAh-GQM&feature=related

))

René Løweneck
http://www.loweneck.dk/rene/default.asp?PG=51
Land Rover Discovery II TD5 - The best 4x4xfar

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-09 14:30

On Wed, 9 Sep 2009 15:07:39 +0200, René Løweneck wrote:

> Hej !
>
> Er der ikke en lov om, at sådan nogle farlige dræberfår (kampfår) skal
> [...]

Du har sgu for meget fritid.

Fra : ;@

Dato : 10-09-09 11:19

On Wed, 9 Sep 2009 15:29:36 +0200, "Steen A... Thomsen"
<"s_a_thomsen(snabel)yahoo(dot)com"> wrote:

>Du har sgu for meget fritid.

dræberfår

muskel -kamp-dræberhunde

dræbersnegle

dræberbakterier

hvor kan man snart opholde sig uden at være i konstant livsfare?

det næste bliver vel dræbersolsorte

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : René Løweneck

Dato : 10-09-09 16:41

Hej !

> det næste bliver vel dræbersolsorte

Nu må man jo endelig ikke glemme dræbergopler:
http://www.berlingske.dk/article/20080104/danmark/701040003/

))

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-09-09 17:43

René Løweneck wrote:
> Hej !

> Nu må man jo endelig ikke glemme dræbergopler:
> http://www.berlingske.dk/article/20080104/danmark/701040003/
>
> ))

Eller den blåpandede hævner ....

--
/Frank

Fra : jopa

Dato : 10-09-09 18:12

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev
> Eller den blåpandede hævner ....

Ha sådan en har jeg også

--
Mvh-John

Fra : Pwh

Dato : 11-09-09 05:34

jopa, skrev:

> Ha sådan en har jeg også

Hmm, var det ikke dig der himlede op om at man ikke skal x-poste.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 11-09-09 09:40

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Hmm, var det ikke dig der himlede op om at man ikke skal x-poste.

Jo og det var en smutter sorry jeg var ikke lige opmærksom på ham der

--
Mvh-John

Fra : Pwh

Dato : 11-09-09 12:12

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Jo og det var en smutter sorry jeg var ikke lige opmærksom på ham der

Skam dig

/Jens

Fra : jopa

Dato : 11-09-09 10:25

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Hmm, var det ikke dig der himlede op om at man ikke skal x-poste.

Kom i tanke om at jeg vist ikke himlede op.
Jeg sagde blot at man skal være opmærksom, og at dem man skændes med har man
selv inviteret.

Blot for en ordens skyld.

Krydspostning foregår legalt i mange sammenhænge.

Men korrekt jeg var ikke opmærksom bla fordi jeg kender Rene og han er ikke
en bandit

--
Mvh-John

Fra : Pwh

Dato : 11-09-09 12:14

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Kom i tanke om at jeg vist ikke himlede op.
> Jeg sagde blot at man skal være opmærksom, og at dem man skændes med
> har man selv inviteret.

Peter havde jeg nu ikke inviteret, og han havde heller ikke x-postet.

> Men korrekt jeg var ikke opmærksom bla fordi jeg kender Rene og han
> er ikke en bandit

Så er der sikkert andre banditter i politikgruppen

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-09-09 16:48

";@" <366@iindnkvalid.invavlid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> dræbersnegle
>
> dræberbakterier
>
> hvor kan man snart opholde sig uden at være i konstant livsfare?

De har da været her i mange år... Ganske vist lidt selvmorderiske..

Men da de senere år, Musvåger der angriber joggere )
Man kan sige meget om joggere, de er altså ikke populære nogen steder.
I Sverige sætter de nye personlige rekorder, når Elgene jager dem ud af
skoven

Men hvis først sådan et gammelt får, har luret hyrdehundene, så kan de
normalt
også godt sætte en knap så selvsikker Rotte på plads

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 09-09-09 16:42

René Løweneck" <rene@loweneck.dk> skrev