Kantareller - igen
Fra : Lone

Dato : 07-09-09 19:00

Ja, så har vi været på Kantarellsøk kurs. En dejlig weekend med meget
træning og hundesnak. Vi fik opsnuset nogle kantareller, men at få en
god kantarelhund ud af min Pippi kræver nok en del mere øvelse, så
derfor vil jeg mener at et forløb med flere dage imellem træning så man
kan øve sig derhjemme vill være mere givtigt, men sjovt var det.
Kan anbefales.
Og så kom Kristianstadbladet:
http://www.kristianstadsbladet.se/article/20090907/OSTRAGOINGE/378045089/1021/&/Hundar-med-nos-for-kantarell

Lone (og Pippi som elskede hver sekund, men blev meget træt i sit lille
hoved)

Fra : Pwh

Dato : 07-09-09 20:48

Lone, skrev:
> Ja, så har vi været på Kantarellsøk kurs. En dejlig weekend med meget
> træning og hundesnak. Vi fik opsnuset nogle kantareller, men at få en
> god kantarelhund ud af min Pippi kræver nok en del mere øvelse

Velkommen hjem, godt at i havde en god tur uden giftige svampe
Her i gruppen har vi nøjedes med at værer giftige overfor hinanden

/Jens