Brev fra Telenor.
Fra : Martin Petersen

Dato : 02-09-09 12:15

Hejsa..

Midt i al negativiteten omkring Telenor, modtog jeg i dag et brev. De sætter
min 10/2 op til 15/2 uden beregning. Altså fortsætter jeg med de 299 / md.
Det er sq i orden. Og nedetid har jeg ikke oplevet endnu, efter 4-5 år hos
Telenor/CC.

Andre med lign. breve?

- Martin

Fra : Henrik Laursen

Dato : 02-09-09 14:02

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> wrote in

> [...]
> sætter min 10/2 op til 15/2 uden beregning. Altså fortsætter jeg med
> de 299 / md. Det er sq i orden. Og nedetid har jeg ikke oplevet endnu,

Tæt på, en pris sænkning på den 20/2Mbit jeg har, det fik jeg for en
3 måneder siden, der sænkede de prisen til 339kr.

--
Henrik Laursen

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-09-09 17:02

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse
> "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> wrote in

> Tæt på, en pris sænkning på den 20/2Mbit jeg har, det fik jeg for en
> 3 måneder siden, der sænkede de prisen til 339kr.

Jeg havde 20/2 i et par mdr., men den var ustabil på mere end ~17 mbit, så
håber den nye kører tilfredsstillende. Så skal de heller ikke skrue mere op.
:)

- Martin

Fra : Henrik Laursen

Dato : 03-09-09 01:30

> Jeg havde 20/2 i et par mdr., men den var ustabil på mere end ~17
> mbit, så håber den nye kører tilfredsstillende. Så skal de heller ikke
> [...]
Jeg går reelt bare og venter på at Energi Fyn kan tilbyde fiber i mit
område, så smutter jeg over til dem.

--
Henrik Laursen

Fra : Leif Neland

Dato : 03-09-09 08:41

Henrik Laursen skrev:
> "Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> wrote in

> Jeg går reelt bare og venter på at Energi Fyn kan tilbyde fiber i mit
> område, så smutter jeg over til dem.

Ditto...

Mit kobber kan ikke trække mere end 2.3/0.2Mb/s

Kunne TDC i det mindste ikke trække fiber til den nærmeste landsby, og
tage kobberet resten af vejen.

I øjeblikket får jeg fra nabo-nabo-landsbyen.

Leif