Hjælp. Når hundelortene bliver for meget
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-08-09 18:02

Når hundelortene bliver for meget

Et Udsag:

(Syng med:)

Nu ska' vi ud og skide, og få naboen til at glide deri.

Hvorfor dælen ka' folk ikke fjerne deres hundelorte ?

Det ér sg_ da en mærkelig måde, at behandle os andre på, asociale skiderik!

Hjælp, hvad skal jeg arme stakkel dog gøre ?

Jeg bli'r jo fristet over evne, apropos ...

Et Udsagn:

Og så køber jeg lidt rottegift og lokker den ulækre slimklat (over evne),
hvis du ikke fjerner din hunds lorte, dit møgsvin !!!

Folk, der IKKE samler der lorte op, BURDE slet ikke ha' ret til at have hund !!!

With kind regards,
Last OUTPUT: 09517 news:4a9565d2$0$299$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9518

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-08-09 18:17

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse news:4a956a83$0$297$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Det må være selve livets mening (vist nok) at eje en bæ-pistol, og så
hver gang en bli'r grebet på fast gerning, så ... SPLAT ...

9520

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 26-08-09 18:40

"Jesus-loves-you" skrev ...

09520 news:4a956e17$0$298$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.dyr.hund/msg/bb5766a0476d42cc?hl=da

[ ... ]
> Det må være selve livets mening (vist nok) at eje en bæ-pistol, og så
> hver gang en bli'r grebet på fast gerning, så ... SPLAT ...

Og nej! Jeg synes ikke din slimklat er dejlig. Det er jo en bæ-orm på 4 ben !

With kind regards,
Last OUTPUT: 09520 news:4a956e17$0$298$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9521

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-09 07:41

> [...]
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Ikke så mærkeligt at verden går af helvede til.

Din afsender er Jesus loves you, og alligevel kommer du stort set kun med
hadefulde udtryk.

Lad mig sige det på den måde... På min tidligere adresse, hændte det da, at
mine naboer klagede over, at mine hunde klattede på deres fortove, eller det
vil sige, dengang var det jo så, ved siden af fortovet.... Så altså ude i
gruset... Det var yderst sjældent, det var min(e) hunde der gjorde det....
Men OK, det var der jo ingen grund til at fortælle dem.... Men da brokkeriet
blev for meget, måtte jeg spørge dem, hvorfor de altid var så fantastisk
dygtige, til at opdage, alt hvad der generede dem, og brokke sig over
samme.... De var til gengæld, ikke ret gode til at gøre noget ved det....
Altså fjerne den lille bæ... Som en eller anden hund, havde efterladt....
Til gengæld, kunne min nabo's kone, skælde mig huden fuld, p.g.a samme....
10 Minutter efter, kunne min nabo så komme snigende, med 2 enorme fadøl, som
vi så sad og råhyggede os med, hvorefter han så, når han gik, sagde Tak
fordi du skovlede sne for mig i morges.... Når jeg havde tid, tog jeg for 3
huse.... Den ene nabo, var en slat oppe i alderen, og jeg ved, at han følte
det som en stor hjælp, selv om han aldrig sagde noget.... Den anden nabo,
knoklede fra tidlig morgen, til sen aften.... De havde begge en kone, som
gjorde mig, ufatteligt glad for min egen.... Så på en eller anden underlig
måde, så fik jeg alligevel noget igen... De slap af med sneen, og jeg blev
altid mindet om, hvor heldig jeg var, da jeg mødte konen....

Så altså kort og godt.... Op med humøret mand, livet er slet ikke så langt
endda...

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 27-08-09 09:18

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev >
> Så altså kort og godt.... Op med humøret mand, livet er slet ikke så langt
> endda...

Det er et af de fjolser der er i mit og manges killfilter så jeg ser kun
hans indlæg når folk svarer ham.
Bemærk at dit svar sendes til andre grupper også med fare for at diverse
fjolser begynder at spamme hundegruppen

--
Mvh-John
www.jp-web.dk

Fra : Jesus-loves-you

[ ... ]
> Ikke så mærkeligt at verden går af helvede til.
>
> Din afsender er Jesus loves you, og alligevel kommer du stort set kun med
> hadefulde udtryk.

Sorry. Jeg skulle *afreagere* (havde mødt et *massivt* røvhul i ordets
bogstavelige OG overførte betydning.)

> [...]
> altid mindet om, hvor heldig jeg var, da jeg mødte konen....
>
> Så altså kort og godt.... Op med humøret mand, livet er slet ikke så langt

Nej, nej ... selvfølgelig ikke.

Nu og da passer jeg min søsters hund, og her mener jeg faktisk, at det er
hundeejerens *pligt* at samle disse efterladenskaber op, så det gør jeg jo
selvfølgelig.
Det er således IKKE hunden, der er et svin, men derimod ejeren!

Og selvfølgelig er den ikke en slimklat, men hundeejere må forstå, at
langtfra alle bryder sig om at få deres tøj grisset til af en savlende uhumsk
.... (censur) ... enhed på 4 ben.
Det er således OGSÅ hundeejerens pligt at undgå, at de bli'r grisset
til ved at holde hunden i kort snor!
Det gør jeg med min søsters savle-enhed.

Men mht. de-dersens bæklattet:

Jeg måtte engang ta' mig selv i ikke at overfuse en knægt, apropos
selvbeherskelse.
Han boede i et andet kvarter og luftede sin hund i vores inklusiv det der
med høm-høm'erne. Og da han ikke samlede lorten op, bad jeg ham om det,
men han havde ikke taget en pose med, og så var det, at jeg fik lyst til at
TVINGE ham til at samle lorten op med hånden og stoppe den i lommen.

Men jeg standsede mig selv i det, fordi ... han var jo kun en knægt, og dette
voksen-formynderi-et-eller-andet kunne måske gi' ham fór dybe traumer. Så
hellere en lort for meget ...

Problemet mit er sådan set blot, at en hundeejer med tilnavnet svin og ejer af
et stk. massivt røvhul har fundet på (i disse dag/uger), at det skal foregå lige
rundt omkring min have, så hele området (inklusiv mit vasketøj) STINKER af
lort. Og man mister jo appetitten til aftensmad af "uforklarlige" grunde!

Og det er sådan set bare dét, man nogengange får SPAT af, denne afskyelige
egoisme nogle danskere lægger for dagen, hvilket jeg godt tror, de fleste af Jer
andre kan forstå ...

*HVOR* køber man - for øvrigt - en bæ-pistol ? ...

With kind regards,
Last OUTPUT: 09530 news:4a95af5a$0$302$14726298@news.sunsite.dk
09529 news:4a95a511$0$303$14726298@news.sunsite.dk
09528 news:4a95a26f$0$302$14726298@news.sunsite.dk
09527 news:4a959c4e$0$309$14726298@news.sunsite.dk
09526 news:4a959ad2$0$302$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9531

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-09 15:29

> [...]
>

> *HVOR* køber man - for øvrigt - en bæ-pistol ? ...
>

> With kind regards,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.

He He.... Altså, nu bor jeg her ude på landet..... Og her må vi jo
konstatere...

At det er lorten der sætter brødet på bordet....

Så skulle naboen / genboens hest, komme til at smide sit visitkort,
og det generer mig... Tja, så fjerner jeg det, ellers får det lov til at
ligge.

Den aroma der nu måtte være ved den, er intet i forhold til, hvis vinden
lige er korrekt, så kommer aroma'en fra den ene nabo, som er svinefarmer...
Den batter garanteret lidt mere, end dine hundeklatter kan magte....
Men til gengæld, køber jeg så noget billigt korn hos ham....
Så det er heller ikke uden fordele at være hans nabo....

Så er du Guds barn, så hjælp dig selv, fjern skidtet, og bevar
appetitten.... Det tager altså ikke mange sekunder.

M.V.H....Benny..

Fra : Jesus-loves-you

[ ... ]
> He He.... Altså, nu bor jeg her ude på landet..... Og her må vi jo
> konstatere...
>
> At det er lorten der sætter brødet på bordet....

Ja, dét har du da - for øvrigt - ret i ...

> [...]
>
> Så er du Guds barn, så hjælp dig selv, fjern skidtet, og bevar
> appetitten.... Det tager altså ikke mange sekunder.

Men forstå må du, at i tæt-beboede områder ér fæces en kilde til
*smittespredning*, og derfor kan vi ikke helt løse problemerne
som man gør ude på landet.

Håber du kan forstå dette ...

PS:
Normalt når jeg færdes i naturen og overnatter, da graver jeg altid den
slags ting ned (som en kat). Herved undgås fluer m.m.

For øvrigt virkede det psykologiske "eksperiment", som jeg berettede
om i et andet indlæg. Se ...

Sent: Thursday, August 27, 2009, CET 20:46, GMT 18:46
09540B news:4a96d48c$0$329$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.dyr.hund/msg/c1609d9ac556326b

With kind regards,
Last OUTPUT: 09541 news:4a96d92a$0$327$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9542

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-08-09 11:17

> [...]
>

> With kind regards,
> Mogens Kall, The servant of Michael, the *fool* of Christ.

Tja, om dit eksperiment lykkedes, det skal jeg ikke kunne sige dig. Men som
du sagde, smitte... Hvis det var det, du tænkte på ville du da omgående selv
fjerne dem, i stedet for at provokere andre, med dine pinde med flag i... Så
den skal du længere ud med. Med et villasæt fra Jem & Fix, til Kr 99,- en
pakke Dothandsker, 12 par for Kr 30,- i Bilka, og 100 Engangs plastic
handsker, koster vel ca Kr 15,-.... Så skulle du være veludrustet til at
fjerne de få efterladenskaber du måtte have omkring din grund.... I meget
lang tid. Og altså, dertil skal da siges, nu har jeg kun boet på landet i 5
år, og derfør 20 år som villa ejer.... Så slap du bare helt af, jeg har
prøvet hele turen.... Som naboerne sommetider spurgte.... Hvordan får du
folk til at lade være med at lade deres hunde besørge, uden for dit hus..
Jamen det gør jeg da heller ikke.... Men hvorfor pokker bruge en masse
tid, på at brokke mig over det, når det kun tager få sekunder, at fjerne
det.... Hundeposer, koster heller ikke mange basører.... Så faktisk er der
da kun en undskyldning for, at de ligger omkring dit hus.... Din egen
dovenskab.... Når du så skriver, som katten gør, så husk på, at den jo
ligefrem er smadder upopulær, fordi børnenes sand, er nemt at grave i, og
fjerner lugten, meget effektivt... Lige indtil børnene graver det frem igen
).... Så i generelle træk, så er det vist bare mennesket, der vil have
naturen til at indrette sig efter mennesket, og ikke mennesket, der skal
indrette sig efter naturen.... De senere år, har jeg drukket en del bajere,
men langt de fleste af dem, hjemme i min egen stue, med fødderne oppe, og
flimmeren tændt.... Men jeg har samlet millioner af glasskår efter ølflasker
op.... Ja jeg har det sådan, at jeg kan ikke passere nogle glasskår, uden at
de skal fjernes.... Så gennem min tid som villa ejer.... Tja, skal jeg være
ærlig, så var skårene efter folks flasker, meget værre end hundes
efterladenskaber..... Men til dels, forstår jeg hundeejerne... Der er snart
ingen grænser for folks opfindsomhed, når det gælder om, hvordan man bedst
skjuler sin skraldespand.... Og leder man efter den, tror de man er ude på
at tømme hytten

M.V.H....Benny..

Fra : Jesus-loves-you

[ ... ]
> [...]
> fjerne dem, i stedet for at provokere andre, med dine pinde med flag i... Så

Jeg er uddannet laborant, og her *skelner* vi mellem kvalitet og kvantitet.

En enkelt bæ kan rumme en vis mængde smitte, men 1000 bæ'er med
samme virulens rummer betydenlig MERE risiko for smitte.

Så hvis jeg samlede de 6 bæ-klatter op, da ville ejeren måske FORTSÆTTE
med sit svineri; idet svineriet har været der førhen (i den senere tid).

Og det var sådan set dét, jeg ville imødegå (med mit lille eksperiment): At
lære hundeejeren at opføre sig lidt mere socialt ...

> [...]
> ).... Så i generelle træk, så er det vist bare mennesket, der vil have
> naturen til at indrette sig efter mennesket, og ikke mennesket, der skal

Øh ...

Netop lige dén tanke kan jeg godt følge dig i ...

Hav' en god weekend, Benny ...

With kind regards,
Last OUTPUT: 09547 news:h78k7f$ur2$1@news.eternal-september.org
http://sites.google.com/site/theservantofmichaelshomepage File no: 9548

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-08-09 16:16

> "Benny Mortensen" skrev ...
>
> Jeg er uddannet laborant, og her *skelner* vi mellem kvalitet og
> kvantitet.

Tja, men hvorfor hæfter du dig så ved mængden ???

> En enkelt bæ kan rumme en vis mængde smitte, men 1000 bæ'er med
> samme virulens rummer betydenlig MERE risiko for smitte.

Nå ja, men indtil videre, er du jo sluppet levende fra det, så altså må
hunden
antages, at være både sund og rask.

> Så hvis jeg samlede de 6 bæ-klatter op, da ville ejeren måske FORTSÆTTE
> med sit svineri; idet svineriet har været der førhen (i den senere tid).

Ja jeg kan godt forstå at du føler dig totalt nedslidt... Det må virkeligt
også
være hårdt... Som sagt, jeg ved godt, hvor hårdt det er, jeg gjorde det jo
selv,
men heldigvis kun i 20 år.... Nu om dage, gør jeg kun rent efter 55 dyr...
Fordelt på 20 får, 30 høns, 4 hunde, og en enkelt papegøje...

> Og det var sådan set dét, jeg ville imødegå (med mit lille eksperiment):
> At
> lære hundeejeren at opføre sig lidt mere socialt ...

Det virker lige stik modsat... Hvis du nu mødte ejeren, hundeluftere
plejer at være ret så præcise... Og så snakker lidt hund med ham...
Evt roser hans hunds udseende... Og helt undlader at snakke bæ'er
med ham... Så har du langt større chancer for, at han prøver at påvirke
hunden til at gøre, et andet sted... Så ved du, hvad det vil sige, at være
social... )

> Hav' en god weekend, Benny ...

Jo Tak, i lige måde

M.V.H....Benny..

Fra : Allan G

Dato : 28-08-09 20:40

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> "Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse

Og klip en masse

Men Mogens Kall,har nu ret.
Der findes en del hundefolk der skider på folks ejejendom

Jeg har katte, Indhegnet i baghaven.
Min forhave er fyldt med hundelort, ja det er min skyld, for jeg kan jo
sætte et stakit op.

Og hvad kan man lærer af det, ?

Lev med lortet, der findes folk der ikke respekterer andre og dig.

Mvh Allan

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-08-09 12:30

"Allan G" <allan_roskilde@fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sætte et stakit op.
>
> Og hvad kan man lærer af det, ?
>
> Lev med lortet, der findes folk der ikke respekterer andre og dig.

Jamen selvfølgelig gør der det...
Men ligefrem at gøre det til et problem,
der er godt nok et stort spring.
Men selvfølgelig,
jo længere tid man lader dem ligge,
jo større ser problemet jo ud til at være.

M.V.H....Benny..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-08-09 04:13

On 27 Aug., 10:58, "Jesus-loves-you" <John15...@1.John4.8.Heaven>
wrote:
> [...]
> rundt omkring min have, så hele området (inklusiv mit vasketøj) STINKER af

Det lyder mere som en landmand som spreder gylle, lugt fra hundelorte
sætter sig ikke i vasketøjet.

Ellers er det bare en forvirret newsskribent som selv lukker gylle
ud......

--

Christian

Fra : Jesus-loves-you

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-09 18:45

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote in message

> [...]
> indskribtionen:
>
> "Fjern det lort, dit svin."
>
> Og wupti var 6 stk. mega-lorte forsvundet i dag ...

Det er da en helt hyggelig hobby du har der, forstår ikke du tør gå så tæt
på de bakterie bomber at du kan sætte et flag i....

Kasper