Kantareller
Fra : Lone

Dato : 26-08-09 13:53

Hej gruppe
Jens' *ping*undersøgelse fik skubbet til min dårlige samvittighed over
at være inaktiv i gruppen - så here goes:
Pippi- irsk setter, snart 2 år og jeg - kvinde 53 år skal på
"kantarellsøk kurs" (http://www.grandens.se/kurs%20sidan.htm) i Skåne en
weekend i september.
Jeg glæder mig meget og er spændt på om det er noget for hende (jeg
ææælsker kantareller).
Hvis nogen har erfaringer at dele ud af omsådanne kurser vil jeg gerne
høre om det, ellers vender jeg tilbage når vi har været afsted.
Lone

Fra : Pwh

Dato : 26-08-09 14:44

Lone, skrev:
> Hej gruppe

Hej Lone.

> Jens' *ping*undersøgelse fik skubbet til min dårlige samvittighed over
> at være inaktiv i gruppen - så here goes:

Det var nu ikke for at give nogen dårlig samvittighed, der er også grupper
hvor jeg læser jævnligt men næsten ikke skriver i.

> [...]
> Hvis nogen har erfaringer at dele ud af omsådanne kurser vil jeg gerne
> høre om det, ellers vender jeg tilbage når vi har været afsted.

Nu er din hund forhåbenligt ikke glad for at spise svampe.
Læste i lokalsprøjten at en hund her i Rødovre var død af at spise nogle
giftige svampe, de har ligefrem hængt advaselsskilte op på stedet.

God tur
/Jens

Fra : Nana

Dato : 26-08-09 21:27

> [...]
> Læste i lokalsprøjten at en hund her i Rødovre var død af at spise nogle
> giftige svampe, de har ligefrem hængt advaselsskilte op på stedet.

Ja, det læste jeg også. Nu er jeg rygende paranoid for mine hunde, fordi vi
netop går tur i området omkring rødovrehallen. :-/ Godt nok uhyggeligt...

Fra : Pwh

Dato : 27-08-09 08:01

Nana, skrev:

> Ja, det læste jeg også. Nu er jeg rygende paranoid for mine hunde,
> fordi vi netop går tur i området omkring rødovrehallen. :-/ Godt nok
> uhyggeligt...

Jeg er så ikke så nervøs, mine hunde æder ikke den slags.
Men jeg tror faktisk at det er nede ved Avartas nye baneanlæg
det er sket, der har de hængt advarselsskilte op på det nye hegn.

/Jens

Fra : Lone

Dato : 26-08-09 21:32

Hej Jens

Pwh skrev:

> Det var nu ikke for at give nogen dårlig samvittighed, der er også grupper
> hvor jeg læser jævnligt men næsten ikke skriver i.
Nej sådan, opfattede jeg det heller ikke

> Nu er din hund forhåbenligt ikke glad for at spise svampe.
> Læste i lokalsprøjten at en hund her i Rødovre var død af at spise nogle
> giftige svampe, de har ligefrem hængt advaselsskilte op på stedet.
Øv det var da en grim ting, men nej hun har aldrig spist svampe, men jeg
vil da holde ekstra øje med det nu.
> God tur
Mange tak

Lone