"Fast" IP???
Fra : Henrik A.

Dato : 26-08-09 08:39

Hej har "fast" IP hos TDC.

Men indimellem er den ikke så fast endda.

Hvad kan udløse at denne skifter?

Har samme router som jeg hele siden har haft...

Henrik

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-08-09 08:55

On Wed, 26 Aug 2009 09:38:39 +0200, "Henrik A."
<REMOVEMEhenrik_silkeborg@yahoo.dk> wrote:

>Hej har "fast" IP hos TDC.
>
>Men indimellem er den ikke så fast endda.

Nu er TDC er stort firma med mange produkter. Hva' er det helt præcis
for en internet forbindelse du har ?

Og hvordan opdager du at den faste IP-adresse skifter ?

Er der noget du kan gøre for at provokere skift ?

<mlr>

Fra : jos

Dato : 26-08-09 09:04

Henrik A. wrote:
> Hej har "fast" IP hos TDC.
er det en ydelse du betaler for?

> Men indimellem er den ikke så fast endda.
> Hvad kan udløse at denne skifter?
Det er normalt at man gennem længere tidspunkt får "samme IP" hvilket ikke
er det samme som "fast IP"

Hvis du betaler for fast IP, ændrer den sig ikke!

> Har samme router som jeg hele siden har haft...
Hvis du bare har haft "samme IP" gennem lang tid, kan andre ting end
routerskift ændre IP, eks længere tids pause eller opdatering -genstart etc.
af ISPs udstyr.

finn

Fra : John

Dato : 18-11-09 22:00

Fast IP er et produkt du køber af din udbyder og fast betyder at den
IKKE skifter... med mindre de i god tid informerer dig om dette.

Ring til TDC og brok dig.
Uanset hvad du tror du er, er du altid mere end det

--
Posted with NewsLeecher v3.9 Final