Mandtal
Fra : Pwh

Dato : 25-08-09 19:16

Inspireret af andre grupper kunne jeg tænke mig at
holde mandtal, jeg tror (håber) der er flere læsere end skribenter.
Og måden man så gør sig til kende på er ved at svare med et
simpelt *PING* + signatur

Jeg starter

*PING*
/Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-08-09 12:20

On 25 Aug., 20:15, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

*PING*

--
Christian

Fra : Pwh

Dato : 25-08-09 20:04

Christian B. Andresen, skrev:
> On 25 Aug., 20:15, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
>
> *PING*

Perfekt.

/Jens

Fra : Nana

Dato : 25-08-09 19:22

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> holde mandtal, jeg tror (håber) der er flere læsere end skribenter.
> Og måden man så gør sig til kende på er ved at svare med et

Jamen *PING* herfra også... De nittedekorerede tæppetissere og jeg lurer
stadig med.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-08-09 19:29

On Tue, 25 Aug 2009 20:21:51 +0200, "Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote:

>"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

>Jamen *PING* herfra også... De nittedekorerede tæppetissere og jeg lurer
>stadig med.

Der sidder da osse 3 OES'ere og lurer i kulissen )) Kun 2 pt -
cert-tyven er ude at hyrde får

Fra : battlefields

Dato : 25-08-09 19:46

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Tue, 25 Aug 2009 20:21:51 +0200, "Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote:
>

> Der sidder da osse 3 OES'ere og lurer i kulissen )) Kun 2 pt -
> cert-tyven er ude at hyrde får

Haha, håber ikke fårene bliver alt for forskrækkede over sådant et gulvtæppe

Også Ping* herfra!
Vibeke

Fra : Pwh

Dato : 25-08-09 20:02

battlefields, skrev:

> Også Ping* herfra!
> Vibeke

Det vælter ind, selv fra Labfolket

/jens

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-08-09 20:05

On Tue, 25 Aug 2009 20:46:01 +0200, "battlefields"
<battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

>"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Haha, håber ikke fårene bliver alt for forskrækkede over sådant et gulvtæppe
>

>Også Ping* herfra!
>Vibeke

Det viser sig kræet har talent for at flytte rundt på sådan nogle
uldkræ Så' selv instruktøren synes hun var god !

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-08-09 22:18

ping

Brian Olesen

Fra : Pwh

Dato : 25-08-09 20:01

Ivan Madsen, skrev:

> Der sidder da osse 3 OES'ere og lurer i kulissen )) Kun 2 pt -
> cert-tyven er ude at hyrde får

Du glemte *PING* , totalt OT

/Jens

Fra : Ivan Madsen

Dato : 25-08-09 20:06

On Tue, 25 Aug 2009 21:00:33 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Du glemte *PING* , totalt OT
>
>/Jens

*Ping* *beeep* *piiiiiiiiiiiiiiv*...........

Fra : Kim Jensen

Dato : 25-08-09 20:47

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> holde mandtal, jeg tror (håber) der er flere læsere end skribenter.
> Og måden man så gør sig til kende på er ved at svare med et

*Ping Pong*

Kim

Fra : Pwh

Dato : 25-08-09 20:57

Kim Jensen, skrev:

> *Ping Pong*
>
> Kim

Tak.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-08-09 21:00

In news:4a943ff3$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kim Jensen <no.mail@dot> typed:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> *Ping Pong*
>
> Kim

*Ping* Pingeling herfra det hundeløse samfund

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : JB

Dato : 25-08-09 21:04

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> In news:4a943ff3$0$36559$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
> Kim Jensen <no.mail@dot> typed:

> *Ping* Pingeling herfra det hundeløse samfund

> [...]

Ping fra de 6 hunde.

Hilsen
Jytte

Fra : jytte M

Dato : 25-08-09 14:50

On 25 Aug., 20:15, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

> *PING*
> /Jens

Hej herfra også. Jeg skriver ikke så meget herinde, men synes at tonen
- i hvert fald for det meste - er rigtig hyggelig, og hygger mig med
at læse indlæggene

Ping
Jytte M

Fra : Ragna

Dato : 26-08-09 07:27

On 25 Aug., 20:15, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:

> *PING*
> /Jens

Også PING her fra en collie og tre katte, der alle læser mere end de
skriver!

--
Mange hilsener fra Ragna.

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 26-08-09 09:05

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Også PING her fra en collie og tre katte, der alle læser mere end de
> skriver!
>
> --
> Mange hilsener fra Ragna.

ditto ping fra to labber og fire huskatte.

mvh Anelise

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 26-08-09 07:37

Pwh har bragt dette til verden:
> [...]
> holde mandtal, jeg tror (håber) der er flere læsere end skribenter.
> Og måden man så gør sig til kende på er ved at svare med et

Ping, og også et fra konen.
Kai

Fra : Hm

Dato : 26-08-09 08:05

*PING*

Hanne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-08-09 09:46

> [...]
> holde mandtal, jeg tror (håber) der er flere læsere end skribenter.
> Og måden man så gør sig til kende på er ved at svare med et

Nå jah, jeg er her jo også....

*Ping*

M.V.H....Benny..

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 26-08-09 11:37

*ping*

/Pernille

Fra : Lone

Dato : 26-08-09 13:42

Pwh skrev:
> [...]
> holde mandtal, jeg tror (håber) der er flere læsere end skribenter.
> Og måden man så gør sig til kende på er ved at svare med et

*Ping*
Lone

Fra : Onkel Andy

Dato : 26-08-09 14:08

*PING*

Andy

Fra : Mads Petersen

Dato : 27-08-09 07:55

PING fra http://www.deathlist.org/cache2/2009_08_22_0462.JPG

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 27-08-09 18:08

> [...]
> holde mandtal, jeg tror (håber) der er flere læsere end skribenter.
> Og måden man så gør sig til kende på er ved at svare med et

og jeg fortsætter, lettere forsinket

*PING*

--
Uffe Bærentsen

Fra : Leyna

Dato : 15-10-09 22:54

On Tue, 25 Aug 2009 20:15:56 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Inspireret af andre grupper kunne jeg tænke mig at
>holde mandtal, jeg tror (håber) der er flere læsere end skribenter.
>Og måden man så gør sig til kende på er ved at svare med et
>simpelt *PING* + signatur

*PING*

Selvom jeg har snydt lidt og sprunget en masse over for igen at kunne
følge med... hvis altså pc'en vil makke ret.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Torben

Dato : 19-10-09 01:20

PING!

Selvom jeg er mere eller mindre stået af.. Gg

Mvh. Marie
- med to boxere, en cairn, en pleje-retriever, og 3 fede katte