IMEI på en Nokia 5310 Express Music
Fra : Peter P

Dato : 21-08-09 17:57

Hvem ligger inde ned en defekt Nokia 5310 der med garanti er så def den
aldrig kommer til at virke igen.
Jeg har mistet min og min forsikring ( Nykredit Forsikring ) vil have IMEI
nummeret på den. Men den stod jo i telefonen og kassen har jeg ikke mere.
Købte den brugt da den lige var 6 mdr gammel, Tror den var købt hos debitel
eller sonofon i februar 2009
Kan nogen hjælpe ?

Mvh Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 26-08-09 00:39

"Peter P" <jeg.har@ingen.dk> wrote in message

> [...]
> ikke mere. Købte den brugt da den lige var 6 mdr gammel, Tror den var
> købt hos debitel eller sonofon i februar 2009

Så kontakt din teleudbyder, de kan fortælle dig hvilket EMEI nummer der
sidst har været brugt på dit kort.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Mads Hald

Dato : 07-05-11 07:04

Hej Peter

Så var det da godt jeg ikke har smidt den ud.
Displayet er itu på den og den mommer aldrig "ud at køre" mere.

IMEI er : 359827/01/067165/3

Mvh

MH