er det egentligt reelt skadeligt at holde ~
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 22-08-09 22:55

jeg er kommet på noget nyt nerve medicin - og det fungere bare optimalt -
der er så kommet den side gevinst
at jeg stort set har mistet apetiten - jeg ved ikke hvor meget jeg har tabt
mig efter som jeg ikke ejer en vægt
men jeg kan se på mit ansigt at jeg ser ud som før jeg tog på .... men jeg
er kommet til at tænke på om det er skadeligt - altså jeg spiser multitabs
0g omega 3+6+9 hver dag

nogen bud ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Michael

Dato : 10-09-09 18:54

Bo Mørch Mogensen wrote:
> [...]
> er kommet til at tænke på om det er skadeligt - altså jeg spiser multitabs

Det er jo aldrig sundt ikke, at spise eller spise for lidt. Tag en snak
med din læge om hvordan og hvorledes.
Det dur jo ikke i længden hvis du ikke spiser noget eller nok. Det
bliver du svækkede af og det er nok ikke skide smart hvis du er syg i
forvejen, ja heller ikke hvis man ikke er syg

Pøj pøj med det og god bedring.

Hilsen Michael

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 22-09-09 21:56

"Michael" <mail@mdan.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du svækkede af og det er nok ikke skide smart hvis du er syg i forvejen,

jamen jeg spiser sådan set nok - men bare ikke ret meget :) og jeg har det
fint ..