Oprette netvaerk mellem Vista64bit og Wind~
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-09 09:12

Hej

Jeg har 2 stk. pc'er hvor af den er med Vista 64 bit og den anden med
Windows 7 64bit.
Jeg kan ikke finde ud af at oprette netværk så man kan hente/sende filer
mellem de 2 pc'ere. Jeg kan godt se begge, men jeg kan ikke få lov til at
oprette forbindelse. Får en fejl meddelse om at jeg ikke har administrtive
rettigheder.
Har slået firewall fra både Windows egen og AVG firewall

Håber der sidder en genial person som kan hjælpe?
Har sendt denne meddelse til dk.edb.system.ms-windows

Mvh

René