hund trak ikke vejret...
Fra : uh

Dato : 19-08-09 10:50

Min søns lille hund - 7 kg - skulle have renset tænder og blev bedøvet
forinden.

Min søn fik lov til at være der til den sov. Først fik den en bedøvelse og
derefter narkose. Herunder trak den ikke selv vejret i 1½-2 min. Min søn
fik at vide at det var almindeligt, kan det passe? Vil der være bivirkninger
efterfølgende? Er der en erfaren hundeejer som kan uddybe lidt om det
passerede.

Må indrømme jeg er lidt nervøs - det er her i fm. det foregår/er foregået.

På forhånd tak for relevante kommentarer.
Mvh uh

Fra : Pwh

Dato : 19-08-09 11:20

uh, skrev:
> Min søns lille hund - 7 kg - skulle have renset tænder og blev bedøvet
> forinden.

Prøv at begynde at give den nogle flere kødben, det renser tænderne.

/Jens

Fra : uh

Dato : 19-08-09 11:52

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at begynde at give den nogle flere kødben, det renser tænderne.
>
> /Jens
Det vil jeg lade gå videre - tak.
mvh uh

Fra : Nuser

Dato : 22-08-09 07:57

"uh" <uh@forum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fik at vide at det var almindeligt, kan det passe? Vil der være
> bivirkninger efterfølgende? > Må indrømme jeg er lidt nervøs - det er her

Hmmm...det skulle vel ikke være foregået hos "dyrlæge" Breth-Hansen ???
http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Hilsen Nuser

Fra : uh

Dato : 25-08-09 15:21

"Nuser" <tortieFJERNDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Herunder trak den ikke selv vejret i 1½-2 min. Min søn
>

> Hmmm...det skulle vel ikke være foregået hos "dyrlæge" Breth-Hansen ???

Hej Nuser. Nej det var ikke hos ovenstående dyrlæge, men tak for linket, det
vil vi være opmærksomme på fremover.
Mvh uh