Diætist i Randers
Fra : Ditte

Dato : 18-08-09 19:25

Hej

Har googlet løs, men kan bare ikke finde det jeg søger, nemlig en
diætist eller kostvejleder i Randers.
Jeg ønsker at få lagt min egen kostplan, samt at kunne blive vejet.

Hilsen Ditte

FUT til dk.helbred

Fra : Kirsten

Dato : 19-08-09 17:47

Hej Ditte

Der er en Annegrete, Dytmærsken 9, Randers

Fra : Ditte

Dato : 19-08-09 20:18

Kirsten formulerede onsdag:
> Hej Ditte
>
> Der er en Annegrete, Dytmærsken 9, Randers

Hej

Jeg kan ikke lige finde noget på google eller degulesider.
Havde hun kontor hos læge Ole Mikkelsen? For der var en gang en diætist
der.

Hilsen Ditte

Fra : Kirsten

Dato : 20-08-09 13:52

hej

Hun har konsultation hos lægerne Dytmærsken 9 2.sal. Har selv gået der. Du
kan prøve at ringe til en af lægerne for videre oplysning. Ellers er der en
i Århus. De har en hjemmeside du kan gå ind på. Adressen er:
www.diaetist8000c.dk |
Hilsen
Kirsten