HVor er det ukonsekvent
Fra : Kim2000

Dato : 10-08-09 22:10

En pittbull angreb en ældre dames hund. Hunden er nu på en kennel og skal
adfærdstestes.

Hvor er det inkonsekvent, pittbull er en af de to hunde i landet der er
direkte forbudte, så medmindre denne pittbull er kastereret og mere end 11
år gammel, så burde ejeren idømmes en bøde og skulle betale en gedin
erstatning til damen, det må jo mindst være 10-15.000 som en lille hund nemt
kan koste plus svige og smerte og naturligvis burde hunden bare aflives, da
den er forbudt i landet.

Når man end ikke gider overholde de nuværende regler er det svært at tro det
skal nytte at lave nye regler. Åbenbart ønsker vores politikere at folk skal
føle sig utrygge....

mvh
Kim

Fra : Pwh

Dato : 11-08-09 05:08

Kim2000, skrev:

> Når man end ikke gider overholde de nuværende regler er det svært at
> tro det skal nytte at lave nye regler. Åbenbart ønsker vores
> politikere at folk skal føle sig utrygge....

Spil for galleriet, ikke en fis andet.
Men bemærk hvor mange der ryger glad med på vognen,
så politikerne ved godt hvordan varen skal sælges, folk vil snydes.

/Jens

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-08-09 08:05

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> writes:

> En pittbull angreb en ældre dames hund. Hunden er nu på en kennel og skal
> adfærdstestes.

Personligt tror jeg mere at dyret er blevet kaldt en pittbull for at
gøre historien spændende. Det er en kendt sag at journalister ikke
aner hvad de skriver om og bare vil have den bedste historie - og
hunderacer aner de da i hvert fald ikke det mindste om.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Niels

Dato : 11-08-09 14:31

det er sikkert bare en blandings-dræberhund der ligner :-/