Smukkeste schæferhund
Fra : jopa

Dato : 10-08-09 17:34

Her er den smukkeste schæferhund jeg nogen side har set.
Den kunne jeg godt tænke mig
http://www.youtube.com/watch?v=cIaM3hYFszc

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : battlefields

Dato : 10-08-09 18:25

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev i en meddelelse
> Her er den smukkeste schæferhund jeg nogen side har set.
> Den kunne jeg godt tænke mig
> http://www.youtube.com/watch?v=cIaM3hYFszc

Helt forfærdeligt at se hvordan nogle mennesker kan ødelægge en dejlig race
totalt.
prøv også at se denne film om forskellen mellem nutidens Schæfer og
fortidens:
http://www.youtube.com/watch?v=v7BJdeMJdvY&feature=fvw

Hilsen Vibeke

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 10-08-09 18:42

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> wrote in message
> Her er den smukkeste schæferhund jeg nogen side har set.
> Den kunne jeg godt tænke mig
> http://www.youtube.com/watch?v=cIaM3hYFszc

Ja man kan godt forstå at de stakkels hunde må bruge halen som støttehjul,
når de skal stå stille...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-08-09 18:46

In news:4a804bfa$0$309$14726298@news.sunsite.dk,
jopa <admin@jp-webs.invalid> typed:
> Her er den smukkeste schæferhund jeg nogen side har set.
> Den kunne jeg godt tænke mig
> http://www.youtube.com/watch?v=cIaM3hYFszc

Helt ærligt. Det er da noget af det værste jeg endnu har set. De ligner jo
hyæner med den bagkrop. Vores Asia var derimod den smukkeste schæfer jeg har
kendt. Hun havde en helt lige ryg, og sådan synes jeg at en schæfer skal se
ud. Hvor kan opdrættere dog nænne at ødelægge den race som de har gjort her.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 10-08-09 19:20

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> smukkeste schæfer jeg har kendt. Hun havde en helt lige ryg, og sådan
> synes jeg at en schæfer skal se ud. Hvor kan opdrættere dog nænne at

Men nogen af Schæferne liger altså en Hyæne/Kamelblanding

/Jens (som ikke hentyder til en bestemt schæfer overhovedet)

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-08-09 21:32

In news:4a8064c2$0$301$14726298@news.sunsite.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> Men nogen af Schæferne liger altså en Hyæne/Kamelblanding
>
> /Jens (som ikke hentyder til en bestemt schæfer overhovedet)

Så så, kom nu ikke for godt i gang bette Jens. Ham du taler om er meget smuk
i mine øjne.

Fra : Pwh

Dato : 10-08-09 21:36

Tove Krieger, skrev:
> In news:4a8064c2$0$301$14726298@news.sunsite.dk,
> Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> Så så, kom nu ikke for godt i gang bette Jens. Ham du taler om er
> meget smuk i mine øjne.

Nu er det snart afsted til øjenlægen Tove

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-08-09 21:42

In news:4a80849d$0$300$14726298@news.sunsite.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> Nu er det snart afsted til øjenlægen Tove
>
> /Jens

Mit syn fejler skam ikke noget. Jeg bruger kun læsebriller.

Fra : Pwh

Dato : 10-08-09 21:48

Tove Krieger, skrev:
> In news:4a80849d$0$300$14726298@news.sunsite.dk,
> Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> Mit syn fejler skam ikke noget. Jeg bruger kun læsebriller.

De gode til 50kr fra Netto

/Jens (som foretrak laser frem for briller)

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-08-09 21:58

In news:4a80877c$0$304$14726298@news.sunsite.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> De gode til 50kr fra Netto
>
> /Jens (som foretrak laser frem for briller)

Uha nej. De er skam købt hos en optiker.