Nemesis :-)
Fra : Pwh

Dato : 02-08-09 12:22

Jeg er begyndt at sludrer lidt med en nytilkommen på Engen
der har fået den dejligste Boxerhvalp.
Han spurgte mig så idag om det var mig og mine hunde han igår
hvde set på Tårnvej (meget trafikeret sted) med mine hunde løse.
Det passede helt fint sagde jeg, vi var en tur på Volden
Han roste så meget for hvor pænt de havde gået, og jeg sagde pænt tak.
Han spurgte så om jeg i disse tider ikke oplevede at folk blev skræmte
over mine løse hunde, det oplever jeg yderst sjældent fortalte jeg ham.
Faktisk mere almendeligt at folk spørger om de må klappe dem
Gav ham så et par staldtips til træning da han gerne ville lærer sin
egen hund at kunne det samme.

Det gik så hverken værre eller bedre end at vi 2 minutter efter
nede ved Damhussøen hvor de skulle ud for at bade mødte
en ældre herre der bemærkede at "de har jo ikke engang halsbånd på",
spurgte ham så hvad det dog kom ham ved.
Joe, han risikerede jo at de rendte hen og bed ham,
tror nu nærmere at det var for at brokke sig end reel frygt
Men der kan man så hvor påvirkede nogen bliver af mediernes
blæsen hundeoverfald op, nu er en flad Labblanding sgu også farlig

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 02-08-09 16:50

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men der kan man så hvor påvirkede nogen bliver af mediernes
> blæsen hundeoverfald op, nu er en flad Labblanding sgu også farlig

I USA er det faktisk labradoren der står få flest bidskader

Fra : Niels

Dato : 02-08-09 22:39

> I USA er det faktisk labradoren der står få flest bidskader

huh .... amerikansk kamp slaprador

Fra : Pwh

Dato : 03-08-09 05:14

Niels, skrev:

> huh .... amerikansk kamp slaprador

For eftertiden vil jeg ikke kalde mine hunde for labblandinger,
men for kamphundeblandinger

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-10-09 08:12

On Sun, 2 Aug 2009 13:21:42 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>en ældre herre der bemærkede at "de har jo ikke engang halsbånd på",
>spurgte ham så hvad det dog kom ham ved.
>Joe, han risikerede jo at de rendte hen og bed ham,

Kan man deraf udlede at hunde med halsbånd på ikke bider?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk