Hjemme netværk på win 7....
Fra : efn

Dato : 02-08-09 06:12

Hej....

Windows 7 EC Build 7100

Jeg kan ikke få lov til at oprette et hjemmenetværk, jeg får
meldingen: Der kan ikke konfigureres en hjemmegruppe på denne
computer.

Hvorfor kan jeg ikke få lov at oprette et hjemmenetværk?

Mvh. Erik.......

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 02-08-09 13:36

"efn" <efnissen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du har læst her
http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itpronetworking/thread/a85eaa65-d73a-4324-ad0c-e9a2c1469bd7/
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 03-08-09 11:40

Den Sun, 02 Aug 2009 05:12:09 -0700 skrev efn:

> [...]
> Der kan ikke konfigureres en hjemmegruppe på denne computer.
>
> Hvorfor kan jeg ikke få lov at oprette et hjemmenetværk?

Fordi du ikke læste hvad installationen skrev om netværk, og hvordan du
opretter forbindelse.

Installer igen - og læs så *alt* - det er vel ikke for sjov skyld at der
kommer meddelelser under installationen.

--
Karl Erik.