Gode nyheder (forsikring)
Fra : Pwh

Dato : 01-08-09 16:24

Har lige åbnet et brev fra Gartnernes Forsikring
hvor mine hunde og katten er heldbredsforsikret.
De har ændret deres klausul for at der var begrænset
dækning efter det fyldte 10'ende år til at forsikringen
nu er livsvarig.
Jeg kan kun anbefale det selskab, intet bøvl har der
været de gange jeg har skullet have penge fra dem.
Yderst venlig betjening når man ringer til dem,
sidst virkede damen oprigtigt bekymret for Angel
og ønskede hende god bedring med sin dårlige skulder

/Jens (som ikke har aktier i Gartnernes Forsikring)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-08-09 00:06

Pwh wrote:
> [...]
> og ønskede hende god bedring med sin dårlige skulder
>
> /Jens (som ikke har aktier i Gartnernes Forsikring)

Nu er der vel den lille hurdle at ikke ret mange herinde er Gartnere?

--
/Frank

Fra : Pwh

Dato : 03-08-09 05:06

Frank Leegaard, skrev:

> Nu er der vel den lille hurdle at ikke ret mange herinde er Gartnere?

Det kræver de heller ikke man er

/Jens (som er finmekaniker)