Siri har ædt en masse salt - hvad
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-07-09 17:40

Hej

Ellen har smidt en masse salt på gulvet og Siri har ædt af det. Vi ved
ikke hvor meget, men hun har kastet op på køkkengulvet.

Skal vi have fat i dyrlægen eller skal hun bare have en masse vand?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Ralph

Dato : 26-07-09 17:50

> Hej
> ikke hvor meget, men hun har kastet op på køkkengulvet.

Mon ikke det skulle have løst problemet.

> Skal vi have fat i dyrlægen eller skal hun bare have en masse vand?

Hvis din dyrlæge er lissom min vil hun give jer noget amerikansk olie med
hjem, så hun brækker sig igen, det var hvad jeg fik da Tootsie havde ædt 6
smertestillende piller som var tiltænkt Rissa med passende mellemrum (pga.
en dårlig tå - for gud ved hvilken gang)

--
Ralph

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-07-09 18:50

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> writes:

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Mon ikke det skulle have løst problemet.

Det satser vi på. Hun kastede jo en del op og hun opfører sig i hvert
fald normalt. Nu holder vi godt øje med hende og bliver der noget, så
er dyrlægens telefonnummer kodet ind på mobilen. :)

Fra : Ditte

Dato : 26-07-09 17:55

Trine Kornum Christiansen skrev den 26-07-2009:
> [...]
> ikke hvor meget, men hun har kastet op på køkkengulvet.
>
> Skal vi have fat i dyrlægen eller skal hun bare have en masse vand?

Hej Trine

Hørte i dag, om en King Charles der havde spist en masse flødeboller.
Den fik et par teskefulde salt netop for at brække sig, og derefter
tilbudt en masse vand. Så vil mene, at det nok er kommet op igen.

Hilsen Ditte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-07-09 18:50

Ditte <glemdet@nonejnopenot.nope> writes:

> Hørte i dag, om en King Charles der havde spist en masse flødeboller.
> Den fik et par teskefulde salt netop for at brække sig, og derefter
> tilbudt en masse vand. Så vil mene, at det nok er kommet op igen.

Det håber vi på. Hun er i hvert fald frisk nok til at skælde ud på
naboens hund. :)