Bluetooth dongle spørgsmål
Fra : Steen F

Dato : 17-07-09 20:50

Mon usb Bluetooth dongle problemer hører til herinde?

Jeg har lige købt en Asus usb Bluetooth dongle, men kan ikke få den til at
virke på min pc.
Jeg har installeret driver, men når jeg vil starte donglen, får jeg fejl:
Bluetooth licence check failed.
Men der står ikke noget om nogen licens der er udløbet el.lign.
Det er Asus WL-BTD201M dongle på en Win XP Home DK maskine.

Nogen bud på en løsning?

Fra : Steen F

Dato : 17-07-09 21:44

Steen F wrote:
> [...]
> Men der står ikke noget om nogen licens der er udløbet el.lign.
> Det er Asus WL-BTD201M dongle på en Win XP Home DK maskine.

Problemet er løst. Det var den medfølgende driver CD som var "for ny".
Jeg hentede en 1½ år gammel driver på Asus support, og den virkede fint.