CanalDigital 18.8.2009 - 20/1 Mbit :)
Fra : noone@mail.dk

Dato : 17-07-09 20:36

Fra : Ole C

Dato : 17-07-09 23:22

noone@mail.dk skrev blandt andet:

> http://www.canaldigital.dk/Internet/Dobbelt-sa-hurtigt-internet-til-dig2/

Mon ikke kunderne hos CanalDigital selv opdager det?

--
vh
Ole C

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-07-09 09:27

Ole C skrev:

> Mon ikke kunderne hos CanalDigital selv opdager det?

Heraf følger at oplyningen er til os der ikke bruger Canal
Digital.

--
Bertel

Fra : Ole C

Dato : 18-07-09 09:35

Bertel Lund Hansen skrev blandt andet:

> Heraf følger at oplyningen er til os der ikke bruger Canal
> Digital.

En oplysning vi har stor gavn af

--
vh
Ole C

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-07-09 10:13

Ole C skrev:

> En oplysning vi har stor gavn af

Hvis du ikke vil læse om forholdene hos diverse internetudbydere,
så er det en forkert gruppe du er havnet i. Det er let at fikse.

--
Bertel

Fra : Ole C

Dato : 18-07-09 10:22

Bertel Lund Hansen skrev blandt andet:

> Hvis du ikke vil læse om forholdene hos diverse internetudbydere,
> så er det en forkert gruppe du er havnet i. Det er let at fikse.

Nu må du endelig ikke lade dit gode humør boble over.....

--
vh
Ole C

Fra : Henrik Laursen

Dato : 18-07-09 18:41

noone@mail.dk wrote in news:fjk165di40s1ra31q5378e1r7avjqodq28@4ax.com:

> http://www.canaldigital.dk/Internet/Dobbelt-sa-hurtigt-internet-til-dig2/
>
> RaZoR :)

Det ser da ganske interesant ud, de skal bare lige have pumpet de upload
hastigheder lidt, for dem synnes jeg ikke ser for pæne ud.

Efter som jeg forstår så kommer deres 20/1Mbit til at koste 339kr pr måned.
Jeg giver det samme for den 20/2Mbit jeg har.

--
Henrik Laursen

Fra : noone@mail.dk

Dato : 18-07-09 19:30

On 18 Jul 2009 17:41:14 GMT, Henrik Laursen
<nomail@dont-like-spam.com> wrote:

> [...]
>
>Efter som jeg forstår så kommer deres 20/1Mbit til at koste 339kr pr måned.
>Jeg giver det samme for den 20/2Mbit jeg har.

priser bliver 319,- for en 20/1M

og vi har 10 mail adresser og "vores" newsserver er newsservices.com
hvor ALLE grupper er tilgængelige ;)

RaZoR :)

Fra : Henrik Laursen

Dato : 19-07-09 16:02

noone@mail.dk wrote in news:u0546551va676pa9phul6m7bupiq4vclek@4ax.com:

> priser bliver 319,- for en 20/1M
>
> og vi har 10 mail adresser og "vores" newsserver er newsservices.com
> hvor ALLE grupper er tilgængelige ;)
>
> RaZoR :)

Nixen, du har ikke ALLE grupper, deres FAQ siger rundt regnet 3000 binaries
og 20.000 TXT.

Der er altså lidt over 100.000 grupper på hele Usenet, som er tilgængelige
for alle news services hvis de ønsker dette, men ud af alle dem er kun
rundt regnet 20.000 aktive.
De resterende godt 80.000 er døde grupper, enten fordi der er nul interesse
i de grupper eller fordi spammere har overtaget dem.

--
Henrik Laursen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-07-09 20:22

Henrik Laursen skrev:

> Det ser da ganske interesant ud, de skal bare lige have pumpet de upload
> hastigheder lidt, for dem synnes jeg ikke ser for pæne ud.

Hvis de konkurrerer med Stofanet, har de ikke noget at frygte
hvad det angår. Jeg kører 25/1. Man skal bestille 50 Mbit for at
få 2 Mbit op.

--
Bertel

Fra : C.A.

Dato : 19-07-09 09:04

Bertel Lund Hansen sendte dette med sin computer:

> Hvis de konkurrerer med Stofanet, har de ikke noget at frygte
> hvad det angår. Jeg kører 25/1. Man skal bestille 50 Mbit for at
> få 2 Mbit op.

Hej,

Ikke helt rigtigt, du kan købe ekstra upload inde på Stofas side.

--
MVH
Carsten.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-07-09 10:11

C.A. skrev:

> Ikke helt rigtigt, du kan købe ekstra upload inde på Stofas side.

Nå ja, det er rigtigt.

--
Bertel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-07-09 01:16

On 18 Jul., 21:22, Bertel Lund Hansen <unosp...@lundhansen.dk> wrote:

> Hvis de konkurrerer med Stofanet, har de ikke noget at frygte
> hvad det angår. Jeg kører 25/1. Man skal bestille 50 Mbit for at
> få 2 Mbit op.

Har stofa en fairuse grænse på ders 50/2Mbit?

Yousee´s 50/4 er der sat en fairusegrænse på 200GB/måneden

Fra : C.A.

Dato : 19-07-09 09:04

Bjarke Hansen har bragt dette til verden:

> Har stofa en fairuse grænse på ders 50/2Mbit?
>
> Yousee´s 50/4 er der sat en fairusegrænse på 200GB/måneden

Nej, har selv 50/2 og der er ingen begrænsning.

--
MVH
Carsten.

Fra : *Sune*

Dato : 19-07-09 09:17

On Sun, 19 Jul 2009 10:04:24 +0200, C.A. <carstande@gmail.com> wrote:

>Nej, har selv 50/2 og der er ingen begrænsning.

Ikke?

"For 50 Mbit/4 Mbit har YouSee indført en fair-use-grænse. Kun kunder
med et månedligt forbrug på mere end 200 GB pr. måned vil være omfattet
af fair-use-grænsen. Med fair-use-grænsen har YouSee ret til at gribe
ind overfor kunder, hvis forbruget i en måned overstiger 200 GB. Hvis
YouSee vurderer, at forbruget for den enkelte kunde er uforholdsmæssigt
højt, forbeholder YouSee sig ret til at begrænse kundens brug af
tjenesten."

Mvh
Sune

Fra : C.A.

Dato : 19-07-09 09:24

*Sune* frembragte:

> [...]
> YouSee vurderer, at forbruget for den enkelte kunde er uforholdsmæssigt
> højt, forbeholder YouSee sig ret til at begrænse kundens brug af

Nej, jeg har Stofa, det var detspørgsmålet gik på.

--
MVH
Carsten.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-07-09 10:48

C.A. <carstande@gmail.com> skrev :

>Nej, jeg har Stofa, det var detspørgsmålet gik på.

Hvis du havde klippet i det du citerer og svaret under på det,
som du svarer på, så havde man kunnet se det med det samme.

Altså svaret sådan:

> Har stofa en fairuse grænse på ders 50/2Mbit?

Nej, har selv 50/2 og der er ingen begrænsning

Så er det enkelt, overskueligt og nent at se, hvad du svarer på.
--
Kerim

Fra : C.A.

Dato : 19-07-09 12:16

Kerim Ellentoft skrev:

> Så er det enkelt, overskueligt og nent at se, hvad du svarer på.

Burde ikke være så svært, der var kun et spørgsmål, gør jo heller ikke
noget man prøver at tænke, bare en lille smule.

OT og eod.

fut: dk.admin.netikette hvis der skal dyrkes mere insektsex.

--
MVH
Carsten.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-07-09 10:10

Bjarke Hansen skrev:

> Har stofa en fairuse grænse på ders 50/2Mbit?

Nej, de har ingen faste grænser undtagen for mailboksen der højst
må trække 150 Mbyte pr. måned, ikke fylde mere end 10 Mbyte (det
er normalt), og der må ikke ligge over 1000 mails.

Hvad trafik angår har de ingen specifikke grænser, men flere
gummiparagraffer.

--
Bertel

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 19-07-09 08:38

noone@mail.dk <noone@mail.dk> wrote:

> og vi har 10 mail adresser og "vores" newsserver er newsservices.com
> hvor ALLE grupper er tilgængelige ;)

newsservices.com ligner umiddelbart ikke en usenet service.

--
Allan Willems Joergensen, OnDemand: http://www.nowhere.dk

"Bother!" said Pooh as he found that he had herpes.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-07-09 12:03

http://www.news-service.com/

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Frank

Dato : 21-07-09 12:36

Hej

<noone@mail.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.canaldigital.dk/Internet/Dobbelt-sa-hurtigt-internet-til-dig2/

Det er da et skridt i den rigtige retning, men CD er stadig dyrere for GAL's
medlemmer end hvad de kunne have fået hos andre antenneforeninger i Odense.

Mvh
Frank