annoncehaj?? Familieavisen
Fra : Per H

Dato : 21-06-09 10:36

Har idag modtaget en mail, med doc.dokument vedhæftet, men jeg tros nu
at det er en annoncehaj der er på spil, men kan ikke rigtig finde
noget på nettet om dem. Jeg har så skrevet tilbage at jeg ikke har
noget firma længere, og ikke ønsker nogen kontakt.

Andre der har modtaget ligende på en søndag ..

"
Vi har herved tilladt os, at fremsende Dem mulighed for,
at deltage i Familieavisen´s Bygge-tema juli 2009.

Deadline for indlevering af materiale er d. 29. juni.

Vi vil derfor tillade os en af de nærmeste , at kontakte
dem for en nærmere drøftelse af mulighederne i vedlagte.

Med venlig hilsen

Familieavisen

"

per

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 21-06-09 11:04

"Per H" <tramanden@gmail.com> wrote in message
> Har idag modtaget en mail, med doc.dokument vedhæftet, men jeg tros nu
> at det er en annoncehaj der er på spil

Lyder mere som alm. reklame / spam.

Fra : Per H

Dato : 21-06-09 11:30

On Sun, 21 Jun 2009 12:04:28 +0200, "Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> wrote in message
>
>Lyder mere som alm. reklame / spam.

extrem dårligt lavet, når der ikke er links til noget.

per