hvilke finner til snorkling
Fra : jagge

Dato : 20-06-09 20:12

Hey

jeg skal sydpå og snorkle, og derfor skal jeg have købt nogle gode
finner.

Jeg er indstillet på at det skal være noget der dur, dem jeg køber nu
skal være mine finner i lang tid.

Derfor vil jeg lige høre hvad i kan anbefale ??

MVH

Jakob

Fra : Allan Hansen

Dato : 20-06-09 20:47

"jagge" <jagge@noname.invalid> wrote in message
> [...]
> køber nu
> skal være mine finner i lang tid. Derfor vil jeg lige høre hvad i kan

Jeg købte et par Mares Planar Avanti fuldfodsfinner i 1991 og har brugt dem
på ferier og i svømmehallen siden. Dem har jeg været glad for.

Allan Hansen