Fjerne lugten af våd hund
Fra : oz3bto

Dato : 16-06-09 11:40

Findes der et mirakel middel til at fjerne lugten af våd hund fra bilen ?

Nu er det efterhånden nogen dage siden at bugsy lå der i våd tilstand og
bilen er helt tør dog direkte stinker den af våd hund endnu

Fra : jopa

Dato : 16-06-09 13:06

"oz3bto" <no@here.dk> skrev

> Findes der et mirakel middel til at fjerne lugten af våd hund fra bilen ?

Kender intet, men en god gang rens med vinylrens på alt plastik i bilen
giver bilen en bedre lugt

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : ager

Dato : 16-06-09 13:41

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev i meddelelsen
> "oz3bto" <no@here.dk> skrev

> Kender intet, men en god gang rens med vinylrens på alt plastik i bilen
> giver bilen en bedre lugt

jeps, vinyl makeup er sagen, og en god gang af midlet R10 på alt andet, luk
hermetisk tæt i nogle timer, og vupti!, en superlækker velduftende bil tigen
(-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-06-09 13:52

"oz3bto" <no@here.dk> wrote in news:h17spk$27mp$1@newsbin.cybercity.dk:

> [...]
>
> Nu er det efterhånden nogen dage siden at bugsy lå der i våd tilstand
> og bilen er helt tør dog direkte stinker den af våd hund endnu

Her løsningen.

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=25&conference=258&posting=611718

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-06-09 15:07

"oz3bto" <no@here.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et mirakel middel til at fjerne lugten af våd hund fra bilen ?
>
> Nu er det efterhånden nogen dage siden at bugsy lå der i våd tilstand og
> bilen er helt tør dog direkte stinker den af våd hund endnu

Du kan prøve at høre i Kemisk industri, der er noget man kan få, Husker jeg
ikke helt galt, er det noget vulkansk aske, eller grus, som man så lægger
der hvor lugten kommer fra, som så opsuger lugten.

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 16-06-09 17:06

oz3bto, skrev:
> Findes der et mirakel middel til at fjerne lugten af våd hund fra
> bilen ?

Skyd hunden

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 17-06-09 11:34

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Skyd hunden

En skudt hund kommer til at lugte meget værre end en våd hund.

Må jeg anbefale at tage en blanding af vand og skyllemiddel som du så, med
en forstøver, sprøjter på stoffet og måtterne i bilen. Det virker godt og
fjerner tilmed alle tendenser til statisk elektricitet.

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : qfha

Dato : 19-06-09 07:53

On 16 Jun., 12:39, "oz3bto" <n...@here.dk> wrote:
> Findes der et mirakel middel til at fjerne lugten af våd hund fra bilen ?
>
> Nu er det efterhånden nogen dage siden at bugsy lå der i våd tilstand  og
> bilen er helt tør dog direkte stinker den af våd hund endnu

Jeg har set, at dyrehandlere sælger sprayflasker med et eller andet
produkt, som skal kunne tage lugten af hund, men om det virker, aner
jeg ikke. Det er måske værd at prøve.

En god udluftning og rengøring, synes jeg selv virker ok.

mvh
qfha