Billig plads i Nordjylland
Fra : oz3bto

Dato : 16-06-09 09:42

Findes der en plads nord for limfjorden der er billig .. Meget billig

Faciliteter er vi ligeglad med . Bare der er mulighed for bad samt få vand
i en dunk så er vi egentlig tilfredse

Erik

Fra : René Løweneck

Dato : 16-06-09 15:49

Hej Erik !

> Findes der en plads nord for limfjorden der er billig .. Meget billig
> Faciliteter er vi ligeglad med . Bare der er mulighed for bad samt få
> vand i en dunk så er vi egentlig tilfredse

Skal jeg være helt ærlig, så kender jeg ikke prisen. Men jeg kan forestille
mig, at denne her er fornuftig i pris:
http://home1.stofanet.dk/akira/page9.html

Håber det var til hjælp

God ferie

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Lars Lund

Dato : 17-06-09 05:36

René Løweneck wrote:

> Skal jeg være helt ærlig, så kender jeg ikke prisen. Men jeg kan
> forestille mig, at denne her er fornuftig i pris:
> http://home1.stofanet.dk/akira/page9.html

Har aldrig været det. Men læste en artikel i lokalavisen om pladsen for
nogle år siden, hvor det fremgik, der var en del fastliggere på pladsen.

Pladsen ligge op af lufthavnen, tæt på fjorden, hvis man leder lidt på
den anden side af vejen ift. pladsen, kan man finde et sti- og
cykelsystem, som er en flot tur fra lindholm langs fjorden helt ind til
Nørresundby og Aalborg.

--
\Lars Lund, Aalborg.

Fra : oz3bto

Dato : 17-06-09 10:39

"Inger D." <blabla@no.no> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det findes også gratis og næsten gratis steder i bogen 'Overnatning i det

Mig bekendt er det teltpladser dvs. man må ikke bruge andet som telte ..Er
en CV vi har med

Fra : Inger D.

Dato : 17-06-09 17:18

> Mig bekendt er det teltpladser dvs. man må ikke bruge andet som telte
> ..Er
> en CV vi har med

Ja, det er kun til telte. Det faldt mig slet ikke ind, at I ikke skulle
ligge i telt

Inger D.

Fra : KHH

Dato : 18-06-09 07:50

Hvad med Tolne camping, jeg mener at den er mindre kostbar end andre
pladser.

http://www.tolne-camping.dana7.dk/201-prisliste.htm

NB: for iøvrigt mener jeg, at danske campingpladser er for griske, jeg har
det på samme måde, en campingplads burde ikke være et sted hvor det er
tivoli og badeland, det koster for meget for de der ikke gør brug af disse
faciliteter.