Campingplads i Frankrig ved Motorvej A6 / ~
Fra : Trix

Dato : 15-06-09 20:56

Hej

Nogen der kender en "nem at køre til og fra" plads omkring Lyon eller 50-100
km syd for Lyon.
Vi er på vej fra Alsace til St.Tropez, og vil gerne bide turen over i to
(Motorvej A6).

Det skal ikke være for langt fra motorvejen og en plads med let adgang.

God ferie til alle

Hilsen Torben

Fra : Jan Boegh

Dato : 16-06-09 13:11

"Trix" <mailFJERN@FJERNrisager-give.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Nogen der kender en "nem at køre til og fra" plads omkring Lyon eller
> 50-100 km syd for Lyon.

Desværre - vi plejer kun at nå til omkring Beaune, hvor den kommunale plads
er OK til en rejseovernatning.

> Vi er på vej fra Alsace til St.Tropez, og vil gerne bide turen over i to
> (Motorvej A6).

Må jeg så spørge dig om du kan anbefale en plads ned i det område, hvor du
skal hen (rivieraen) - og om man er nødt til at reservere hvis man vil
campere på en af pladserne ved starnden i beg. af juni?

vh

--
Jan Bøgh
Fotos på http;//album.boegh.net

Fra : Trix

Dato : 16-06-09 22:03

"Jan Boegh" <nobody@nospam.nowhere> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal hen (rivieraen) - og om man er nødt til at reservere hvis man vil
> campere på en af pladserne ved starnden i beg. af juni?

Hej Jan
Vi var sidste år på www.tournels.com
Det er en dejlig plads, ca. 10-15 min kørsel fra St. Tropez.
Pladsen ligger på terrasser omgivet af vinmarker og med udsigt over
Middelhavet.
Det kan vi anbefale.

Sidste år kørte vi bare dertil uden reservation (starten af juli).
I år har vi reserveret og forudbetalt.

God ferie
Hilsen Torebn