Cybercity/telenor genindfører binding !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 15-06-09 08:34

Hej

PÅ Cybercity/Telenor's nye site kan man idag se at de nu har genindført
6 mdr. binding på deres ADSL forbindelser :(

Hvad er det der pt. sker i hele den branche ?, jeg syntes at det hele
går den gale vej, tilbage som det var for år tilbage ! - Er det fordi
myndighederne er begyndt at slække på reguleringerne ?.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-06-09 08:58

On Mon, 15 Jun 2009 09:34:11 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:

> Hvad er det der pt. sker i hele den branche ?, jeg syntes at det hele
> går den gale vej, tilbage som det var for år tilbage ! - Er det fordi
> myndighederne er begyndt at slække på reguleringerne ?.

Hvad var det, man sagde, da TDC købte Fullrate? 'Nu kommer der lidt ro
på konkurrencen'.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-09 09:35

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote in message
> Hej
>
> PÅ Cybercity/Telenor's nye site kan man idag se at de nu har
> genindført 6 mdr. binding på deres ADSL forbindelser :(

Jeg glemmer ikke da jeg fik at vide af CC, at det var faktisk lige meget
om min forbindelse virkede eller ej, jeg havde bundet mig for 6 måneder,
og så havde jeg bare at betale.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Jesper Lund

Dato : 15-06-09 20:56

Asbjorn Hojmark wrote:

> Hvad var det, man sagde, da TDC købte Fullrate? 'Nu kommer der lidt ro
> på konkurrencen'.

TDCs andet ADSL datterselskab, Telmore, kører dog stadig uden binding, og
priserne har de vist stort set taget fra Fullrate's prisliste

--
Jesper Lund

Fra : J.K.Arning

Dato : 03-12-09 15:22

On 2009-06-15 09:34:11 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> said:

> [...]
> går den gale vej, tilbage som det var for år tilbage ! - Er det fordi
> myndighederne er begyndt at slække på reguleringerne ?.

Det er nok fordi de er nødt itl at tjene penge for at kunne levere den
service deres kunder vil købe af dem.

Med andre ord .. ting koster .. der er intet der er gratis .. heller
ikke mobilt bredbånd som de forærer væk lige nu, nogen skal betale for
det.

--
Thank you for contacting me.
I am currently away on leave, traveling