Problemer med IPTV hos Profiber
Fra : mugge

Dato : 14-06-09 23:40

Andre der har problemer med IPTV hos profber i dag?

Internet delen fungerer fint, men tv boksen låser hver 5 minut og så
er man nødt til at tage strømmen fra den og genstarte den..

Da jeg havde gjort det 7 gange opgav jeg her til aften.

Er efterhånden ved at være led og ked af TV delen hos Profiber, det
fungerer bare ikke :(

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Final

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 16-06-09 12:30

"mugge" <dunno@aol.com> wrote in message
> [...]
>
> Da jeg havde gjort det 7 gange opgav jeg her til aften.
>
> Er efterhånden ved at være led og ked af TV delen hos Profiber, det

Har du styr på din interne IGMP Snooping/Multicasting?

Ellers virker det ikke!

Hilsen

Jacob

Fra : Jens Fallesen

Dato : 16-06-09 16:27

mugge wrote:

> Internet delen fungerer fint, men tv boksen låser hver 5 minut og så
> er man nødt til at tage strømmen fra den og genstarte den..

Sidder den i sin egen separate port på boksen fra Profiber, eller har du
den tilsluttet din egen switch bag Profiber-routeren?

--
Jens