Skærme
Fijala 3554
Samsung T260 / T260HD ?
Fra : Move.ng@googlemail.c~

Dato : 15-06-09 21:14

Hejsa

Jeg skal have mig en ny skærm og har kig på Samsung's T260.

Er det ikke en OK skærm til spil som f.eks. Battlefield 2 ?

Og er den god til film ?

Så har jeg set at for nogen få 100 kroner mere kan den fås
med indbygget TV tuner og det ville da være meget rart, men
er skærmen ellers helt den samme som den uden tuner ?

Er der andre 26" skærme i samme prisleje ( 2800 - 3300 ) som
er bedre end T260 ?

mvh Morten V

Fra : jk

Dato : 16-06-09 19:53

On Mon, 15 Jun 2009 22:14:19 +0200, Move.ng@googlemail.com wrote:

> [...]
>er skærmen ellers helt den samme som den uden tuner ?
>
>Er der andre 26" skærme i samme prisleje ( 2800 - 3300 ) som

Prøv google: t260 review

http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1333099

http://myhdtvreview.blogspot.com/2008/03/samsung-syncmaster-t260-lcd-monitor.html

http://www.google.com/translate?langpair=da|en&u=http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9644

Det ER en TN skærm og derfor er den billig. S-ips er en bedre
paneltype, og der er der LG W2600HP: (vigtigt både H og P, for w2600h
er en TN skærm)

http://www.prad.de/guide/screen4409.html

Den har de anmeldt:
http://www.prad.de/en/monitore/review/2008/review-lg-w2600hp.html

det er en gamer skærm også. Koster ca. 3500 kr.

mvh

John