Danske Bank?
Fra : inte KWP

Dato : 06-06-09 14:51

Är det någon som har erfarenheter av Danske Bank? Är de bra? Är det sant att man
får en Carlsberg Hof och en rød pølse varje fredag om man är kund hos dem?

Jag litar inte på SwedBank längre. Danskarna sköter detta bättre tror jag.
Danmark är ju dessutom med i ERM2, inte för att det spelar någon roll i
sammanhanget att danska kronan nästan är euro men det är coolare.

[korsat till dk.penge]

--
"Jag fruktar att detta adelsmöte inte ens skulle kunnat förmå sig
att rösta för ståndsriksdagens avskaffande."

Fra : Knud

Dato : 06-06-09 15:18

"inte KWP" <svalbardifast@gmail.com> wrote in message

> Är det någon som har erfarenheter av Danske Bank? Är de bra? Är det sant
> att man
> får en Carlsberg Hof och en rød pølse varje fredag om man är kund hos dem?

Danske Bank er vel hverken værre eller bedre end andre banker i Danmark.
Dog den med Hof og røde pølser tror jeg ikke du skal satse på er sandt.

Knud

Fra : inte KWP

Dato : 07-06-09 01:31

"Knud" ha scritto nel messaggio

>"inte KWP" <svalbardifast@gmail.com> wrote in message

>Danske Bank er vel hverken værre eller bedre end andre banker i Danmark.

Okej, det är så här: Swedbank har i praktiken slarvat bort över 500 miljarder
svenska pesetas i Baltikum. Har Danske Bank gjort något liknande? 500 miljarder
SEK motsvarar, eller kommer inom kort att motsvara, ungefär 1850 danska kronor
eller 250 euro.

Om Litauen lämnar ERM2 och devalverar kommer den svenska pesetasen att störta
som en Airbus 330 över Atlanten på väg mot Paris.

>Dog den med Hof og røde pølser tror jeg ikke du skal satse på er sandt.

Det var synd. Jag brukar inte äta kött från landlevande däggdjur men en och
annan Hof kan slinka ned.

Fra : bhmwestling@gmail.co~

Dato : 07-06-09 03:09

On 7 Juni, 02:31, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "Knud" ha scritto nel messaggio

> Okej, det är så här: Swedbank har i praktiken slarvat bort över 500 miljarder
> svenska pesetas i Baltikum.

Sverige har aldrig haft någon valuta som hetat pesetas, så du ljuger
givetvis!

Har Danske Bank gjort något liknande?

Danske Bank har inte slarvat bort svenska pengar, din jubelidiot!

500 miljarder
> SEK motsvarar, eller kommer inom kort att motsvara, ungefär 1850 danska kronor
> eller 250 euro.

Matematikanalfabeten KWP slår till igen.
Sverige är inte utsatt för någon hyperinflation av den typen du
försöker beskriva. Du kan ju ingeting om nationalekonomi, det är ju
tydligt.

> Om Litauen lämnar ERM2 och devalverar kommer den svenska pesetasen att störta
> som en Airbus 330 över Atlanten på väg mot Paris.

Vad dina egna påhittade valutor gör är fullständigt ointressent.
Sveriges valuta heter inte pesetas, din obildade jävel!

Och att skämta om en tragisk flygolycka visar ju att du fullständigt
saknar förankring i verkligheten. Fan vad du är korkad!

> Det var synd. Jag brukar inte äta kött från landlevande däggdjur men en och
> annan Hof kan slinka ned.

Det förvånar mig inte att du är vegetarian - du klarar ju inte av att
äta sånt som är intelligentare än du, som till exempel får eller
kalvar.
Och alkohol har du aldrig någonsin druckit, du är ju bara tolv år din
jävla efterblivna rullstolsonanist!

Varför är du så korkad, basket case?

Fra : Bosse

Dato : 07-06-09 10:19

<bhmwestling@gmail.com> skrev i meddelandet
> [...]

kalvar.
Och alkohol har du aldrig någonsin druckit, du är ju bara tolv år din

------------------
hohoho, görskoj tråd

--
Detta är en signatur

Fra : inte KWP

Dato : 08-06-09 00:46

"bhmwestling@gmail.com" ha scritto nel messaggio

>Sverige har aldrig haft någon valuta som hetat pesetas, så du ljuger
>givetvis!

"Swooosh" lät det när "svenska pesetas" flög över Björn Westlings huvud.

Fra : Björn Westling

Dato : 01-11-09 17:15

On 1 Nov, 20:53, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "Björn Westling" ha scritto nel messaggio

> Därav formuleringen "din psykotiska aktivitet", jävla fåne.

Jag är varken Bob Terwilliger eller "inte KWP", som är de som har
svarat för all psykotisk aktivitet i denna tråd.

Fra : bhmwestling@gmail.co~

Dato : 08-06-09 14:40

On 8 Juni, 01:45, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "bhmwestl...@gmail.com" ha scritto nel messaggio

> "Swooosh" lät det när "svenska pesetas" flög över Björn Westlings huvud.

Nej, däremot när min kommentar flög över ditt huvud!

Jag hoppas att du nu lärt dig en läxa!

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:07

>Nej, däremot när min kommentar flög över ditt huvud!
>
>Jag hoppas att du nu lärt dig en läxa!

Läxan att du är en humorbefriad idiot som behöver särskild omsorg för att förstå
de mest elementära skämt lärde jag mig för länge sedan.

Fra : bhmwestling@gmail.co~

Dato : 08-06-09 17:22

> [...]
> "Swooosh" lät det när "svenska pesetas" flög över Björn Westlings huvud.

Det är intressant att din "definition" av "korkad" är att du inte

När skall du begripa att det är du som är korkad när du inte fattar!

Och eftersom du trodde att 56/7=54 så är ju din matematiska kapacitet
verkloigen sämst i hela jävla världen!

Och du, när skall du begripa att jag driver med dig - jag använder
bara exakt samma argumentation som du gör för att se hur du reagerar
när du utsätts för din egen argumentation. Intressant nog har
resultatet blivit exakt likadant varje gång:
Du ylar om att argumentet var korkat och attman är en idiot om man
använder det - och hela tiden är det dina gamla argument som du
angriper.

Och du har fortfarande inte fattat vad som hänt!

Det där ljudet du hörde var luften som ven i det tomrum du har
innanför ditt kranium!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[...]

Varför är du så trög?

[...]

Din mentalrubbade aspergerfjant!

[...]

Fan vad du har blivit bortgjord!

[...]

Säg mig, när du räknade ut att 56/7 var lika med 54 - märkte du inget
konstigt då?

Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!
Idiot!

Fra : Bob Terwilliger

Dato : 12-06-09 16:41

In
bhmwestling@gmail.com <bhmwestling@gmail.com> typed:
<klipp>
> HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
> [...]
<klipp>

Medicinen, du har glömt medicinen.

--
Bob - Smaken du inte får nog av.

Fra : Crister Sporrong

Dato : 12-06-09 17:31

On Fri, 12 Jun 2009 17:41:13 +0200, "Bob Terwilliger"
<bob@terwilliger.us> wrote:

>In
>bhmwestling@gmail.com <bhmwestling@gmail.com> typed:
><klipp>

><klipp>
>
>Medicinen, du har glömt medicinen.

Apropå medicin, Bowmore i glaset - skål!

--
Reply to: crister (at) minister (dot) com

EU-medborgare och V8-partist;
- Rör inte mina V8-or!
- Den enda goda miljömuppen är en komposterad miljömupp!
- Den enda goda röd-gröna röran är mexikansk salsasås!

Detta inlägg är sekretessbelagt och får ej avlyssnas eller
vidareförmedlas till tredje part.

Detta inlägg omfattas av lagen om upphovsrätt, nu för stunden
och fram till 70 år efter min död.

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:07

> [...]

>begriper att den"korkade" fattat.

Din frustration och ditt hätska utbrott vittnar tydligt om att du inte begrep

Förresten, vad är det för någon definition du nu tillskrivit mig?

Fra : Pierre

Dato : 12-06-09 16:36

On 9 Juni, 01:22, bhmwestl...@gmail.com wrote:

> [...]
> HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
> HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
>
> Säg mig, när du räknade ut att 56/7 var lika med 54 - märkte du inget

Nu har det visst snappat ordentligt för bettan.

Fra : Björn Westling

Dato : 12-06-09 17:59

> Läxan att du är en humorbefriad idiot som behöver särskild omsorg för att förstå
> de mest elementära skämt lärde jag mig för länge sedan.

Hur förklarar du då att jag förstod ditt försök till "skämt", men
uppförde mig _exakt_ som du brukar uppföra dig, just för att få dig
att kritisera ditt eget beteende?

För hade jag skrivit om "svenska pesetas" så hade du agerat exakt som
jag nu gjorde. Med skillnaden att jag gjorde det för att driva med
dig, medan du gör det på allvar!

Fra : Bob Terwilliger

Dato : 13-06-09 11:59

In
Björn Westling <bhmwestling@gmail.com> typed:

> [...]
>
> För hade jag skrivit om "svenska pesetas" så hade du agerat exakt som
> jag nu gjorde. Med skillnaden att jag gjorde det för att driva med

Projicera inte dina egna problem.

--
Bob - När mer inte är nog.

Fra : inte KWP

Dato : 18-08-09 22:49

"Björn Westling" ha scritto nel messaggio

>Hur förklarar du då att jag förstod ditt försök till "skämt", men
>uppförde mig _exakt_ som du brukar uppföra dig, just för att få dig
>att kritisera ditt eget beteende?

Jag tänker inte sluta skämta bara för att du är oförmögen att förstå skämt. Jag
kan inte lastas för att begreppet "svenska pesetas" uppfattades som en felaktig
valuta av din tvåcelliga aspergerhjärna.

Fra : Björn Westling

Dato : 12-06-09 18:02

> [...]

något häftigt utbrott hos mig.

> Förresten, vad är det för någon definition du nu tillskrivit mig?

Jag tillskriver dig inte någon definition alls. Jag bara konstaterar
att när du inte fatatr att den andre fattat så brukar du kalla
vederbörande för "korkad".

Fra : inte KWP

Dato : 18-08-09 22:51

Fra : Björn Westling

Dato : 13-06-09 05:39

On 13 Juni, 12:58, "Bob Terwilliger" <b...@terwilliger.us> wrote:
> Projicera inte dina egna problem.

Varför skriver du inte det till någon som ditt gnällande gäller?

Fra : Bob Terwilliger

Dato : 13-06-09 21:22

In
Björn Westling <bhmwestling@gmail.com> typed:

> Varför skriver du inte det till någon som ditt gnällande gäller?

Du är en idiot.

--
Bob - Sanningen i ett nötskal.

Fra : Björn Westling

Dato : 14-06-09 04:57

On 13 Juni, 22:22, "Bob Terwilliger" <b...@terwilliger.us> wrote:
> Innews:3e24619d-eebd-4d2f-81c1-87b0d8adcb76@b9g2000yqm.googlegroups.com,
> Björn Westling <bhmwestl...@gmail.com> typed:

> Du är en idiot.

Varför skriver du inte det till någon ditt gällande gnäller?

Fra : Björn Westling

Dato : 18-08-09 19:14

Fra : inte KWP

Dato : 01-11-09 20:53

Fra : bhmwestling@gmail.co~

Dato : 06-06-09 08:30

On 6 Juni, 15:50, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:

> Jag litar inte på SwedBank längre.

Eftersom du är för korkad för att få ha pengar spelar det ju ingen som
helst roll vad du tycker och tänker.
Din gode man sköter det där åt dig!

Fra : Bosse

Dato : 06-06-09 15:37

> [...]

> Jag litar inte på SwedBank längre.

Eftersom du är för korkad för att få ha pengar spelar det ju ingen som

--------

Heta känslor häringa.
Tur man är häruppe då.

--
Filosoferna har bara tolkat världen på olika sätt, men det gäller att
förändra den

Fra : Björn Westling

Dato : 12-06-09 18:19

On 12 Juni, 22:16, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:

> Det ser dock helt normalt ut i westlingska sammanhang.

Snarare i Perssonska sammanhang

Fra : Björn Westling

Dato : 18-08-09 19:29

On 18 Aug, 23:54, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "Björn Westling" ha scritto nel messaggio

> Var ser du "56 timmar" i inlägget du länkar till?

Varför tror du att jag ser det någonstans i inlägget jag länkade till?
Jag bara visade vad du inbillade dig att jag skrivit.

Och här kan du åter få stifta bekantskap med ett inlägg som tydlgien
blev mer än du kunde tåla:
http://groups.google.com/group/swnet.diverse/msg/61a72a2fd150a3d3
"Eller att man kanske inte hinner göra massa annat när man jobbar 56
timmar på en vecka och 40 timmar på fyra dagar... "

> Din tvåcelliga hjärna har förmodligen blandat ihop innehållet i två trådar och i
> förvirringen har samma tvåcelliga hjärna fabricerat "56/7=54" och tillskrivit
> den på mig.

Nej, min mångcelliga hjärna har visat att din encelliga aspergerhjärna
har försäkt räkna ut hur många timmar per dygn 56 timmar på en vecka
blev, och bevisligen blev ditt svar följande:
" Han påstår på fullt allvar att han jobbar 54 timmar om dygnet så det
finns ju
mycket riktigt en stor anledning att misstänka att han ljuger eller är
en
matematisk analfabet."

Återigen har det visat sig att du gravt feltolkat en enkel text. Du
visar också total matematisk okunnighet.

Och det vore verkligen korkat av mig att hitta på matematiska vurpor
åt dig när du så elegant producerar dem på egen hand!

Fra : inte KWP

Dato : 01-11-09 20:53

>Varför tror du att jag ser det någonstans i inlägget jag länkade till?

För att klargöra: Jag menar att du INTE jobbat 54 timmar per dag, ärthjärna.

Om du menar att jag påstår att du jobbat 56 timmar per vecka borde du ju
rimligtvis länka till ett inlägg där jag faktiskt hävdar det, knäppgök.

Fra : Pierre

Dato : 06-06-09 10:49

On 6 Juni, 16:36, "Bosse" <huvali...@sickenkarl.no> wrote:
> <bhmwestl...@gmail.com> skrev i meddelandetnews:ddad5e13-6574-4103-9d27-6e831dfad9fc@e20g2000vbc.googlegroups.com...

> Eftersom du är för korkad för att få ha pengar spelar det ju ingen som
> helst roll vad du tycker och tänker.
> Din gode man sköter det där åt dig!
>
> --------
>
> Heta känslor häringa.
> Tur man är häruppe då.

bettan är inget att bry sig om. Han är bara avundsjuk på oss andra.

Fra : Bob Terwilliger

Dato : 06-06-09 22:26

In
Pierre <pierrekamfjord@gmail.com> typed:

> bettan är inget att bry sig om. Han är bara avundsjuk på oss andra.

Det är synd om henom.

--
Bob - Sanningen i ett nötskal.

Fra : inte KWP

Dato : 07-06-09 01:31

"Bob Terwilliger" ha scritto nel messaggio news:<h0emtb$cu0$1@news.datemas.de>

>In
>Pierre <pierrekamfjord@gmail.com> typed:

>Det är synd om henom.

Daniel Westling genomgick en njurtransplantation häromdan, nu väntar vi bara på
att vår Björn Westling skall genomgå en hjärntransplantation.

Fra : Bob Terwilliger

Dato : 07-06-09 17:46

In news:ac2m251dadisin1bme0l3iumotlj284937@4ax.kom,
inte KWP <svalbardifast@gmail.com> typed:
> "Bob Terwilliger" ha scritto nel messaggio

> Daniel Westling genomgick en njurtransplantation häromdan, nu väntar
> vi bara på att vår Björn Westling skall genomgå en
> hjärntransplantation.

Är det så att Björn är den mentalt efterblivne, funktionshandikappade
och oönskade brodern till Daniel?

--
Bob - Säg till när du fått nog.

Fra : inte KWP

Dato : 08-06-09 00:50

"Bob Terwilliger" ha scritto nel messaggio news:<h0gqs2$d4o$1@news.datemas.de>

>In news:ac2m251dadisin1bme0l3iumotlj284937@4ax.kom,
>inte KWP <svalbardifast@gmail.com> typed:

>Är det så att Björn är den mentalt efterblivne, funktionshandikappade
>och oönskade brodern till Daniel?

Björn är den mentalt efterblivne, funktionshandikappade och matematiskt
analfabetiske brodern till Daniel. Björn är inte "oönskad" för hans blotta
existens får Daniel att framstå som begåvad i jämförelse.

Fra : Björn Westling

Dato : 18-08-09 19:41

On 18 Aug, 23:54, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "Björn Westling" ha scritto nel messaggio

> Om du hann bli 17 år gammal innan du fattade att du var 12 år gammal överglänser
> du inte någon i matematikkunskaper helt enkelt.

Menar du "om" som i "ifall" eller menar du "om" som i "om och endast
om"?

I det första fallet kan det skrivas "Om A, så B", vilket är en
implikation. Det kännetecknande för en implikation är att om A är
falsk så är implikationen sann.
Dessvärre utsäger en sådan implikation ingenting om faktiska
förhållanden: "Om månen är en grön ost så är Hitler påve" är en sann
implikation, rent logiskt.

Och eftersom A är falskt så saknar din implikation bevisvärde.

Om du istället menar "Om och endast om" så är den sann endast om A och
B har samma sanningsvärde. Och i detta fallet är det så att om A
föreligger så föreligger B, vilket är logiskt, men eftersom A givetvis
är falskt så , så måste B vara falsk för att ekvivalensen skall vara
sann.

Nu är bara frågan varför i hela friden du försöker motbevisa ett
påstående genom att ta fram en irrelevant implikation eller
ekvivalens.

För mitt påstående - att jag på alla sätt överglänst dig vad gäller
matematikkunskaper - det är bevisligen fullständigt sant.

Fra : inte KWP

Dato : 01-11-09 20:53

>Menar du "om" som i "ifall" eller menar du "om" som i "om och endast
>om"?

Precis som om det skulle spela någon roll, idiotjävel.

Fra : Björn Westling

Dato : 01-11-09 17:14

On 1 Nov, 20:53, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "Björn Westling" ha scritto nel messaggio

> För att klargöra: Jag menar att du INTE jobbat 54 timmar per dag, ärthjärna.

Eftersom jag aldrig hävdat att jag gjort det så var ju ditt påtalande
totalt korkat.
Om du menar att jag påstår att jag jobbat 54 timmar under ett dygn
borde du ju rimligtvis länka till ett inlägg där jag faktiskt hävdar
det, idiot!

Jag fattar inte varför du har sådfana problem med att läsa innantill:
Jag skrev att jag jobbade 56 timmar på en vecka - och du inbillade dig
att jag därför måste jobba 54 timmar per dygn.
Att du är matematikanalfabet är uppenbart för alla som kan dividera
56/7.

Fra : Björn Westling

Dato : 12-06-09 18:20

Fra : inte KWP

Dato : 18-08-09 22:54

Fra : Björn Westling

Dato : 12-06-09 18:32

On 12 Juni, 22:23, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> Du är så dålig på matematik så när du handlar sugrör så trillar det brödrostar
> ur röven på dig.

Och DU är så dålig på matematik att när någon använde aritmetikens
fundamentalsats så anklagade du denne för plagiat!

Du är så dålig på matematik att du påstod att det är osannolikt att
två personer oberoende av varandra använder sig av samma matematiska
metod (exempelvis Pythagoras sats)

Du är så dålig på matematik att du tror att det är oerhört komplicerat
att beräkna en aritmetisk summa när det för en normalbegåvad person
tar mindre än en sekund att räkna ut summan i huvudet.

Du är så dålig på matematik att du använde följande bevis för att en
lösning var felaktig: "Den som gav problemet skrev att det bara finns
en lösning, och om den här lösningen skulle vara korrekt så skulle det
innebära att det finns två lösningar - alltså är den här lösningen
fel!"

Du är så dålig på matematik att du använde följande bevis strax
därefter: "Den som gav problemet skrev att det bara finns två
lösningar. Den här lösningen var inte med bland dem. Alltsåfanns det
fler än två lösningar!"

Och medan dina påhopp är uppenbara fantasifoster, där den första av
dem faktiskt var lite komisk - det första komiska inlägg du skrivit
(som varit avsett att vara komiskt), så är mina konstateranden tungt
baserade på fakta. Det går att leta fram de inlägg där du gjorde dessa
misstag.

Så att jag anser att du är matematikanalfabet är helt ditt eget fel!

Fra : Björn Westling

Dato : 18-08-09 19:11

On 18 Aug, 23:49, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "Björn Westling" ha scritto nel messaggio

> Då borde du rimligtvis själv begripa att ditt ljugande om att du jobbat 54
> timmar per dygn kan avfärdas utan tvivel.

När skulle jag ha jobbat 54 timmar per dygn, menar du?

Fra : inte KWP

Dato : 01-11-09 20:53

>När skulle jag ha jobbat 54 timmar per dygn, menar du?

Men din dumme jävel, jag menar att du inte har gjort det, fåne.

Fra : Pierre

Dato : 06-06-09 15:41

On 6 Juni, 23:26, "Bob Terwilliger" <b...@terwilliger.us> wrote:
> Innews:5064b8d0-cf05-4577-849f-de4ca373ddd7@h2g2000yqg.googlegroups.com,
> Pierre <pierrekamfj...@gmail.com> typed:

> Det är synd om henom.

Nä.

Fra : bhmwestling@gmail.co~

Dato : 07-06-09 14:47

On 7 Juni, 18:45, "Bob Terwilliger" <b...@terwilliger.us> wrote:
> Innews:ac2m251dadisin1bme0l3iumotlj284937@4ax.kom,
> inte KWP <svalbardif...@gmail.com> typed:

> Är det så att Björn är den mentalt efterblivne, funktionshandikappade
> och oönskade brodern till Daniel?

Eftersom Björn varken är mentalt efterbliven, funktionshandikappad,
oänskad eller bror till Daniel så är det ingen vild gissning att din
gissning är fel.

Och du, Bob, din kompis KWP fick veta att någon jobbat 56 timmar på en
vecka, vilket fick KWP att tro att personen jobbat 54 timmar på en
dag. Det innebär ett av följande:
1) KWP tror att 54=56 och att en vecka omfattar en dag.
2) KWP tror att 56/7=54
3) KWP tror att en vecka omfattar 1,037... dagar (dvs 28/27 dagar)

Jag vet faktiskt inte vilket av dessa tre alternativ som KWP trodde -
jag vet bara att samtliga tre är oerhört genomkorkade!

Tja, att du tycker att KWP är intelligent är ju inte mitt problem!

Fra : inte KWP

Dato : 08-06-09 00:50

> [...]
>gissning är fel.

Men din dumme jävel fattar du inte att du omöjligt kan ha jobbat 54 timmar under
ett dygn? Du är fan helt jävla Björn Westling i huvudet.

Fra : Björn Westling

Dato : 01-11-09 17:09

On 1 Nov, 20:53, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "Björn Westling" ha scritto nel messaggio

> Men din dumme jävel, jag menar att du inte har gjort det, fåne.

När skulle jag ha _påstått_ att jag jobbat 54 timmar per dygn?

Fra : Pierre

Dato : 07-06-09 16:16

On 7 Juni, 22:47, bhmwestl...@gmail.com wrote:

> [...]
> jag vet bara att samtliga tre är oerhört genomkorkade!
>
> Tja, att du tycker att KWP är intelligent är ju inte mitt problem!

Visst, vi ser det. Hur avundsjukan riktigt lyser igenom.

Fra : bhmwestling@gmail.co~

Dato : 08-06-09 14:43

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:12

Fra : bhmwestling@gmail.co~

Dato : 08-06-09 14:52

On 8 Juni, 01:50, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> Men din dumme jävel fattar du inte att du omöjligt kan ha jobbat 54 timmar under ett dygn?

Det gällde en vecka, och inte ett dygn. Och tiden jag jobbade under
denna vecka var 56 timmar, inte 54 timmar. Om man vill få fram hur
många timmar det motsvarar per dygn så delar man 56 med 7, och får då
svaret 8.

Det innebär alltså att jag under en veckas tid jobbade i snitt 8
timmar per dygn under sju dygn. Den enda förklaringen till ditt
utbrott var att du fick 56/7 till att bli 54 (!) - vilket givetvis
hade varit otänkbart för någon annan, men fullt rimligt när det gäller
dig för dina matematiska okunnighet är verkligen bottenlös!

Du hade sämsta tänkbara betyget i matematik, du fick aldrig några
poäng på proven i matematik, samtliga dina lärare i matematik upplyste
dig om att du inte kan matematik, dina uträkningar är totalt fel -
vilket du själv upptäcker, du försöker bevisa att en person med god
utbildning i matematik inte kan matematik för att han nyttjar metoder
du inte känner till.

Inse att det är dig det är fel på, inte alla andra!

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:12

Fra : Björn Westling

Dato : 01-11-09 17:15

On 1 Nov, 20:53, inte KWP <svalbardif...@gmail.com> wrote:
> "Björn Westling" ha scritto nel messaggio

> Precis som om det skulle spela någon roll, idiotjävel.

Hade du kunnat något om logik hade du vetat att det spelar en jävla
roll!

Fra : bhmwestling@gmail.co~

Dato : 09-06-09 14:45

On 9 Juni, 20:17, TMM <t...@dont.mail.me> wrote:

> Att du försöker få folk att tro att du jobbar 56 timmar per dygn och
> sedan påstå att du bara jobbar 8 timmar per vecka ser rätt absurt ut...

Att du inte kan skilja på dygn och veckor är mer absurt än att något
du hittat på skulle vara absurt.

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:18

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:20

"bhmwestling@gmail.com" ha scritto nel messaggio

>Att du inte kan skilja på dygn och veckor är mer absurt än att något
>du hittat på skulle vara absurt.

Du är så dålig på matematik så när du skulle räkna till 10 så drack du en burk
målarfärg.

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:24

Fra : Björn Westling

Dato : 12-06-09 18:05

> [...]
>
> Det går mer än 54 timmar på en vecka, ditt efterblivne jävla miffo.

Eftersom jag jobbade 56 timmar på en vecka så är det uppenbart att det

Här måste du helt enkelt förklara hur du hade tänkt dig att ditt
"argument" skulle hjälpa din egen sak - för just nu har du gjort ett
mycket snyggt självmål!

Fra : inte KWP

Dato : 18-08-09 22:49

Fra : Björn Westling

Dato : 12-06-09 18:18

> [...]

Jag skrev: "[...] när man jobbar 56 timmar på en vecka [...]"
Du skrev då: "Han påstår på fullt allvar att han jobbar 54 timmar om

Jag skrev alltså att jag jobbat 56 timmar på en vecka, och du försökte
då räkna ut 56/7 och fick uppenbarligen svaret till 54.

Fra : inte KWP

Dato : 18-08-09 22:54

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-06-09 18:44

> [...]
> att man
> får en Carlsberg Hof och en rød pølse varje fredag om man är kund hos dem?

Naturligvis. Du skal bare flage med et skånsk flag og synge noget fra Pippi
Langstrømpe.

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:12

"Uffe Kousgaard" ha scritto nel messaggio

>"inte KWP" <svalbardifast@gmail.com> wrote in message

>Naturligvis. Du skal bare flage med et skånsk flag og synge noget fra Pippi
>Langstrømpe.

I Skåne heter Danske Bank just "Skånes Provinsbank". Pippi Lederhosen är det
svensknationalisterna i det nationalsocialistiska "paritet" Nationaldemokraterna
som säljer till allmänheten.

Fra : inte KWP

Dato : 18-08-09 22:47

Fortsättning:

Jag såg att Danske Bank har Mastercard i stället för Visa. Är det någon praktisk
skillnad mellan dessa kort?

Fra : alexbo

Dato : 07-06-09 11:07

"inte KWP" skrev

> Är det någon som har erfarenheter av Danske Bank? Är de bra? Är det sant
> att man
> får en Carlsberg Hof och en rød pølse varje fredag om man är kund hos dem?

Nej det var i gamle dage.

Danske Bank og pølseforsælgeren har indgået en aftale.
Danske bank udleverer ikke pølser, og pølseforsælgeren låner ikke penge ud.

mvh
Alex Christensen

Fra : inte KWP

Dato : 08-06-09 00:46

"alexbo" ha scritto nel messaggio

>"inte KWP" skrev

>Nej det var i gamle dage.

Då fick man "en lille en" också har jag hört.

Fra : kjaer

Dato : 08-06-09 01:18

inte KWP wrote:
> "alexbo" ha scritto nel messaggio

> Då fick man "en lille en" också har jag hört.

Vore banker er lige så gode som vort landshold! vi vinder 1-0

Fra : TMM

Dato : 09-06-09 19:18

Fra : inte KWP

Dato : 12-06-09 21:17

Fra : inte KWP

Dato : 01-11-09 20:51

"inte KWP" ha scritto nel messaggio

> [...]
>Danmark är ju dessutom med i ERM2, inte för att det spelar någon roll i
>sammanhanget att danska kronan nästan är euro men det är coolare.

Så, nu är jag kund hos Danske bank. Tack till alla som kom med konstruktiva
förslag. Ett speciellt tack till den aspergertröga rullstolsonanisten Björn
"pisshjärnan" Westling som i en och samma tråd lyckades visa att han saknar både
ett sinnelag för humor och en fungerande hjärna. Björn "ärthjärnan" Westlings
matematikkunskaper visade sig också vara obefintliga men det följer ju av att
hans hjärna inte kan betraktas som fungerande.

Som någon redan var inne på så får man mycket riktigt inte Carlsberg Hof och en
rød pølse varje fredag. I stället får man ett sexpack Faxe Premium och ett paket
GØL Hotdog Pølser från närmsta Netto varje månad.