VPN conn
Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 10-06-09 15:56

Hej

Jeg har ved hjælp af en simpel vejledning fået oprettet en VPN forbindelse
til min arbejdsplads.
Jeg kommer fint igennem ved login ved hjælp af en ikon placeret på
skrivebordet.
Men min vejledning stopper her...hvordan får jeg min browser til at bruge
forbindelsen ??
Jeg har prøvet at skrive den ip jeg brugte under oprettelsen af VPN i
browser linien ??
Hvordan kommer jeg videre ??

Mik

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-06-09 07:00

"Jens Mikkel Lausten" <mlausten@cykel.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> bruge forbindelsen ??
> Jeg har prøvet at skrive den ip jeg brugte under oprettelsen af VPN i

Har du prøvet at snakke med din arbejdsgiver om det?

Og vi ved jo ikke hvad du skal bruge din browser til, intranet eller
internet, det sidstnævnte kan jo være blokeret af din arbejdsgiver.

--
Bjarke Andersen