Microsoft office Excel hjælp
Fra : Torben

Dato : 09-06-09 20:41

Hej alle

Jeg har et problem som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med.

I et Excel ark (MS Office 2007) trykker jeg F1 for at få hjælp.

Øverst i venstre hjørne, er der et felt hvor man skulle kunne skrive de ord,
man

vil havde hjælp til, men jeg får ikke lov til at skrive i feltet. Feltet er
spærret.

Er der nogen der kan hjælp mig med dette, så det er muligt at skrive i
feltet?

M. v. h. Torben

Fra : Kurt G

Dato : 10-06-09 07:03

Hej Torben.
Jeg har kun 2003-udgaven, og der er intet hjælpefelt i venstre hjørne, så
jeg kan egentlig ikke hjælpe dig.
Men Excel er ikke en database, men et regneark, så rette sted for at få
hjælp er nok i dk.edb.programpakker.ms-office!
Mvh Kurt