Cybercity - Skal det virke sådan?
Fra : *Sune*

Dato : 05-06-09 22:02

Hej

Hjalp lige en bekendt med sin nye Cybercity Erhverv installation i dag.

Router 1: Zyxel 660
Router 2: Linksys

Observation:
Hvis der ikke er tilsluttet noget i LAN portene på Zyxel'en kommer der
aldrig lys i ADSL og INTERNET doiderne.

Hvis både router 1 og 2 er tilsluttet samme stikkontakt og bliver tændt
samtidig, kommer der aldrig lys i ADSL og INTERNET doiderne. Sikkert
fordi Linksys'en er hurtigere til at starte op. Zyxel'en finder aldrig
ud af at der er tilsluttet noget til LAN porten.

Og når man så har leget lidt med ovenstående - dvs. tændt og slukket
routere et par gange skal der igen indtastes abonnements-oplysninger.

Er det virkelig meningen? Husker skidtet ikke registreringen mere end en
reboot?

Mvh
Sune

Fra : Chano Andersen

Dato : 06-06-09 07:42

*Sune* wrote:
> Er det virkelig meningen? Husker skidtet ikke registreringen mere end en
> reboot?

Nej, det er ikke meningen det skal fungere sådan. Jeg har heller ALDRIG
oplevet det på min ADSL fra Cybercity, dog har jeg en P2602 fordi jeg
til at starte med, havde telefoni (Latterligt krav som jeg heldigvis er
sluppet for).

- Chano Andersen

Fra : Snuden

Dato : 06-06-09 13:59

On Fri, 05 Jun 2009 23:01:31 +0200, *Sune* <2009jan@*tdc*adsl*dk*>
wrote:

> [...]
>routere et par gange skal der igen indtastes abonnements-oplysninger.
>
>Er det virkelig meningen? Husker skidtet ikke registreringen mere end en

Det lyder meget som en defekt router. Fejlmeld det til CC (de har
åbent til kl. 17 for privat-kunder her i weekenden)
--
Snuden