Mere sjov om hunde
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 05-06-09 13:16

Hundens ejendoms lov

1. Hvis jeg kan lide det, er det mit.

2. Hvis det er i min mund, er det mit.

3. Hvis jeg kan tage det fra dig, er det mit.

4. Hvis jeg har haft det for et stykke tid siden. Er det mit.

5. Hvis det er mit, kan det under ingen omstændigheder blive dit.

6. Hvis jeg ødelægger en avis, er alle stykkerne mine.

7. Hvis det bare ligner mit, er det mit.

8. Hvis jeg så det først., er det mit.

9. Hvis du leger med noget og lægger det ned, bliver det automatisk mit.

10. Hvis det er i stykker, er det dit.

VH Pernille

--

Livet er for kort til at undgå Pernille

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-06-09 13:59

In news:4a290c8f$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Pernille Højgaard <ph@praxis.invalid> typed:
> [...]
>
> 8. Hvis jeg så det først., er det mit.
>
> 9. Hvis du leger med noget og lægger det ned, bliver det automatisk

Set fra hundenes synspunkt er ejerskab *helt* sikkert én af livets største
opfindelser, og selvfølgelig er det da vores når møget går i stykker, hvis
skulle det ellers være ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leyna

Dato : 06-06-09 09:14

On Fri, 5 Jun 2009 14:16:13 +0200, "Pernille Højgaard"
<ph@praxis.invalid> wrote:

>Hundens ejendoms lov

>10. Hvis det er i stykker, er det dit.

*ROTFL* Eller kattens.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-06-09 09:25

> *ROTFL* Eller kattens.
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
> http://www.big-girls.dk

Her hedder det, er det gået i stykker, var det kattene )

Selv om Caya efterhånden har aflivet de fleste bolde med snor

Men hun ser så uskyldig ud :)

M.V.H....Benny..