Hvilken race?
Fra : Sybil

Dato : 04-06-09 19:15

Hej NG

I Maxizoos tilbudsavis i denne uge, er der på side 2, øverste venstre
hjørne, en hund. Hvilken race er det??

http://maxizoo.dk/tilbud.html?&no_cache=1

Mvh

Majken

Fra : Bjarne K.

Dato : 04-06-09 19:36

"Sybil" <Butbut@invalid.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> I Maxizoos tilbudsavis i denne uge, er der på side 2, øverste venstre
> [...]

Jeg gætter på en Shar Pei

--

MVH

Bjarne K.

Fra : lott

Dato : 04-06-09 19:39

"Sybil" <Butbut@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> I Maxizoos tilbudsavis i denne uge, er der på side 2, øverste venstre
> [...]

Fold-ud-hund = Shar Pei

Lotte

Fra : Sybil

Dato : 04-06-09 20:14

Tak til jer begge.

Det var jo hurtige svar.

Der gik en rundt på vores vej i går (uden ejer), så tænkte jeg at jeg ville
finde ud af hvad det var for en.
Jeg mente bare at en shar pei var mere "foldet" på kroppen, men det var bare
min dårlige hukommelse

Mvh

Majken

Fra : ager

Dato : 05-06-09 05:56

"Sybil" <Butbut@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ville finde ud af hvad det var for en.
> Jeg mente bare at en shar pei var mere "foldet" på kroppen, men det var

det er en shar pei, en kinesisk kamp og spisehund.. (-;
de er meget rynkede som hvalpe, men efterhånden som hunden passer til
skindet, bliver skindet fyldt ud og rynkerne synes betydeligt mindre. det er
mest i hovedet at de ses som voksne.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk