Camping fjedre til Mazda 6 sælges !
Fra : Christian..

Dato : 04-06-09 19:36

Camping fjedre til Mazda 6 årg.09.02 til 02.08 sælges.
1 sæt MAD HV-386328 Power fjedre til brug med campingvogn. Her selv
brugt dem i 2 år og efter min mening er de undværlige. Med 3 store unger
på bagsædet og fuld oppakning og så campingvognen på krogen havde jeg
ikke kunne klare den uden.
Har købt ny bil og kan desværre ikke bruge dem i den nye. Pris 1000.-
Er du interesseret skriv til mig på fjeder@cdn.dk

Fra : Gamle

Dato : 05-06-09 14:09

Christian.. wrote:
> [...]
> havde jeg ikke kunne klare den uden.
> Har købt ny bil og kan desværre ikke bruge dem i den nye. Pris 1000.-

Du får nok bedre held i
dk.marked.privat.camping

Mvh.

Torben