min hund kan steppe..
Fra : ager

Dato : 02-06-09 11:05

Er lige kommet hjem fra en dejlig skovtur med Loui..

Loui skulle på et tidspunkt lige undersøge noget der duftede spændende, det
tog lidt tid, og pludselig begynder hunden at steppe rundt på stedet, lave
piaff og have et ynkeligt desperat udtryk i hovedet mens han kikkede ned mod
benene.. hugorm tænkte jeg straks, og mig hen.. GG.. en hær af skovmyrer har
indvaderet min hund nedefra.. lede bæster!.

SÅ jeg fik et anerkendende blik da jeg havde fået børstet bæsterne væk og vi
kunne gå videre..
--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 02-06-09 12:17

ager, skrev:
> [...]
> hovedet mens han kikkede ned mod benene.. hugorm tænkte jeg straks,
> og mig hen.. GG.. en hær af skovmyrer har indvaderet min hund

*LOL*
Der skal trods alt to store ænder til før min hund bliver bange

> SÅ jeg fik et anerkendende blik da jeg havde fået børstet bæsterne
> væk og vi kunne gå videre..

Mennesker kan til tider værer praktiske at have med på turen,
jeg kender ingen hund som Tyson der kan gå i baglås hvis han
får en torn i poten, så står han bare ynkeligt til jeg har fjernet den.
Angel er ikke så pivet, hun kører bare videre på tre poter

OT.
Havde forøvrigt en sjov oplevelse (igen) på turen igår.
Vi mødte en gut som var nede for at lege med sin fjernstyrede bil på Engen,
den kunne Angel slet ikke stå for, at se hende fise efter den bil over stok og sten
vakte megen jubel dernede, Tyson gad ikke værdige den et blik den dovne køter

/Jens

Fra : ager

Dato : 02-06-09 13:28

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> *LOL*
> Der skal trods alt to store ænder til før min hund bliver bange

Bange synes jeg nu ikke han så ud, bare lettere desperat over de små
morderiske bæster.. (-;

> [...]
> får en torn i poten, så står han bare ynkeligt til jeg har fjernet den.
> Angel er ikke så pivet, hun kører bare videre på tre poter

Jeg har også pillet torne ud efter en offroad tur i skoven, og undret mig
over at hunden intet har ladet sig mærke af det på turen..

> [...]
> stok og sten
> vakte megen jubel dernede, Tyson gad ikke værdige den et blik den dovne

Dèn havde begge boxere her heller ikke kunnet stå for.. total morskab når
sønnike her hiver den fjernstyrede frem.. GG..

--
Mvh. Marie
www.agers.dk