Camping i Sverige
Fra : Anton

Dato : 01-06-09 09:21

Hej
Vi har besluttet os for at køre til Sverige med campingvogn til sommer.
Vi regner med at tage færgen fra Grenå eller Frederikshavn.
Vi vil helst ikke køre alt for langt (ikke over 200-300 km.).
Nogen der kender en campingplads de vil anbefale?

Med venlig hilsen
Anton

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-06-09 21:05

"Anton" <a@b.c> skrev i meddelelsen
> [...]
> Vi vil helst ikke køre alt for langt (ikke over 200-300 km.).
> Nogen der kender en campingplads de vil anbefale?

Er der børn med? Se storbyer eller ??

Kurt

Fra : Anton

Dato : 01-06-09 21:06

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i meddelelsen

> "Anton" <a@b.c> skrev i meddelelsen

> Er der børn med? Se storbyer eller ??
>
> Kurt
Det var jo nok en vigtig detalje jeg lige havde glemt.
2 voksne og 3 børn (2,8,12).
Primært søger vi afslapning og et sted hvor børnene kan lege en masse.
Gerne vand i form af sø eller hav.

Med venlig hilsen og tak
Anton

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 04-06-09 21:26

2 voksne og 3 børn (2,8,12).
> Primært søger vi afslapning og et sted hvor børnene kan lege en masse.
> Gerne vand i form af sø eller hav.
>
> Med venlig hilsen og tak
> Anton
Hej,

Sjöstugans Camping i Älmhult kan helt klar anbefales.

Gode badeforhold - også for de mindste.

http://www.campingcard.dk/dk/da/europa/sverige/kronoberg/sj%F6stugans-camping-106887/

http://www.sjostugan.com/index.htm

Vi kommer der altid når turen går til Sverige.

Hilsen

Jacob

Fra : Roy Øyan

Dato : 02-06-09 12:14

On Mon, 1 Jun 2009 10:21:19 +0200, "Anton" <a@b.c> wrote:

> [...]
>Vi vil helst ikke køre alt for langt (ikke over 200-300 km.).
>Nogen der kender en campingplads de vil anbefale?

url:http://www.kolsnas.se/index.php?sida=startsidan&hl=sv_SE
Kan anbefales.
Badeland, bading i innsjø - langgrundt kan gå flere 100 meter utover.
Trygt for den minste.

Fra : Kim Schwalbe

Dato : 03-06-09 10:17

> [...]
> Vi vil helst ikke køre alt for langt (ikke over 200-300 km.).
> Nogen der kender en campingplads de vil anbefale?

http://www.liseberg.se/sv/hem/Boende/Camping/Lisebergs-Camping-Askims-Strand/

//Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-06-09 19:57

"Kim Schwalbe" <grusvejen@nospam_mail.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.liseberg.se/sv/hem/Boende/Camping/Lisebergs-Camping-Askims-Strand/
>
> //Kim

Den har vi prøvet for nogle år siden og den har en pragtfult beliggenhed i
forhold til Gøteborg, hvor der er mange ting at se.
Nu havde vi ikke børn med, så det var ikke lige disse faciliteter vi kiggede
mest efter, men som jeg husker det, var legepladserne ikke så store endda.
Ligger inde i en vig med skærgårdspræg med lidt klipper osv. Sandstrand lige
i nærheden.
Da vi boede der var det så heldigt, at en af chaufførerne af de åbne
turistbusser i Gøteborg også boede fast på pladsen, så ham kunne man køre
med ind til centrum for en meget billig penge. Hjemtransport måtte man selv
sørge for, men der går busser lige ned til pladsen.

Kurt