Steam: Samme spil to gange.
Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-09 19:56

Hvad sker der lige hvis man på Steam køber en pakke, der bl.a. indeholder et
spil man allerede har erhvervet. Jeg er godt klar over, at det ikke bliver
installeret igen (går jeg da ud fra), men kan det give problemer eller noget
?

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-09 20:16

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message
> [...]
> et spil man allerede har erhvervet. Jeg er godt klar over, at det ikke
> bliver installeret igen (går jeg da ud fra), men kan det give problemer

Glemte lige at sige, at jeg har checket på Steam, men det eneste der skrives
nogen om i den sammenhæng, er Valves egne pakker. Med dem kan man åbenbart
vælge at give doubletten til en ven (hvis man altså har en sådan)

Bjarne K.

Fra : flems

Dato : 28-05-09 22:35

"Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i en meddelelse

> [...]
> åbenbart vælge at give doubletten til en ven (hvis man altså har en sådan)

altså hvis du mangler en ven så kan vi da godt være venner.hehe

Fra : Bjarne K.

Dato : 28-05-09 23:14

"flems" <bfni@os.dk> wrote in message

> "Bjarne K." <not@nej.ni> skrev i en meddelelse

> altså hvis du mangler en ven så kan vi da godt være venner.hehe

Tak for tilbudet , (selvom, som det vist fremgår, ikke er en af Valves
egne pakker, jeg overvejer at købe).

De har Unreal deal pack på tilbud til 20euro, men jeg har allerede 3 spil
fra Pakken, så jeg overvejer stadig.

Bjarne K.