Min tøsetøs :o)
Fra : Pwh

Dato : 29-05-09 10:39

Har lige været nede ved damhussøen for at bade hundene.
Jeg smed en tennisbold ud som de skiftedes til at svømme ud og hente.
Da det blev en af Angels ture begyndte to ænder samtidigt at svømme
hen imod bolden, troede vel den var spiselig.
Min tøsetøs valgte så at vende om på halvvejen, skræmt af to ænder

Så næste gang nogen påstår at mine hunde skræmmer ænderne kan jeg
fortælle dem at det er lige omvendt

/Jens (der til Angels forsvar vil sige at de var to mod en)

Fra : ager

Dato : 29-05-09 10:58

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Min tøsetøs valgte så at vende om på halvvejen, skræmt af to ænder
>
> Så næste gang nogen påstår at mine hunde skræmmer ænderne kan jeg

GGG jeg er just hjemvendt fra en strandtur med loui, der også har hentet
bolde i vandet, men lige pludselig kom der altså en stor flok af svaner med
lynets hast.. sikke dog en torpedo sådan en hund kan have i måsen.. GGG..
kan nu godt forstå ham.. (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 29-05-09 11:07

ager, skrev:
> [...]
> af svaner med lynets hast.. sikke dog en torpedo sådan en hund kan
> have i måsen.. GGG.. kan nu godt forstå ham.. (-;

Ja det er nogle modige hunde vi to har
Min Tyson lader sig nu ikke skræmme af den slags,
når man leger med bold ænser han ikke andet.
Men kan huske en gang hvor der var en Gedde der snappede
lidt til ham ude i søen, der fik han sgu travlt med at komme ind

/Jens

Fra : ager

Dato : 29-05-09 12:33

> [...]
> Men kan huske en gang hvor der var en Gedde der snappede
> lidt til ham ude i søen, der fik han sgu travlt med at komme ind

Jeg havde en dejlig eng. setter for nogle år siden, han var også glad for at
apportere i vand, men en dag var han lige lovligt langt ude og svømme da en
flok gæs satte sig for at kanøfle ham, det var meget tæt på at jeg var
sprunget i for at komme ham til undsætning, de er barske sådanne gæs! og han
var totalt forsvartsløs som han padlede rundt der med kun hovedet over
vandet..

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 29-05-09 13:47

ager, skrev:

> [...]
> på at jeg var sprunget i for at komme ham til undsætning, de er
> barske sådanne gæs! og han var totalt forsvartsløs som han padlede

Han kunne sgu da bare have bidt dem og hevet dem under vandet
Mine hunde er da ret gode til at dykke hvis der er en gren/bold der
er røget under vandet.

Min erfaring med gæs og svaner er at de ikke er særligt sprøde normalt,
de hvæser måske lidt hvis tyson er for tæt på, men trækker sig.
Undtaget er når de har unger, der er vi blevet jagtet af en vred hansvane

/Jens

Fra : Hm

Dato : 29-05-09 15:27

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Så næste gang nogen påstår at mine hunde skræmmer ænderne kan jeg
> fortælle dem at det er lige omvendt

Jens, nu er det altså ikke ænder nogle påstår dine hunde skræmmer, men
mennesker

Hanne/ som er bange for at Jens ikke kan se forskel på

Fra : Pwh

Dato : 29-05-09 15:49

Hm, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jens, nu er det altså ikke ænder nogle påstår dine hunde skræmmer, men
> mennesker

Nu mente jeg irl, der har jeg da oplevet at nogen har påstået at mine
hunde ville jagte ænderne, hvad de altså ikke gør.
Hvad folk her i gruppen gætter på om mine hundes gøren og laden
tager jeg som du nok har opdaget ikke så seriøst

Dog har Angel fundet en sjov leg der går ud på at stille sig i vandkanten
hvis en svane har hovedet under vandet, den ser ret sjov ud når den
dukker op igen og glor lige ind i et stort hundehoved

/Jens

Fra : Hm

Dato : 29-05-09 16:40

> Dog har Angel fundet en sjov leg der går ud på at stille sig i vandkanten
> hvis en svane har hovedet under vandet, den ser ret sjov ud når den
> dukker op igen og glor lige ind i et stort hundehoved

Hanne

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-05-09 08:58

> [...]
> fortælle dem at det er lige omvendt
>
> /Jens (der til Angels forsvar vil sige at de var to mod en)

Jeg syntes du plejer at kalde Angel en blanding....

Andemad er da ægte nok ))

M.V.H....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 30-05-09 20:56

On Fri, 29 May 2009 11:39:14 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Min tøsetøs valgte så at vende om på halvvejen, skræmt af to ænder

*ROTFL*
Hun er da lige så stor en kryster som Oy.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-05-09 06:30

Leyna, skrev:

> *ROTFL*
> Hun er da lige så stor en kryster som Oy.

De var altså to imod en

/Jens (som kalder hende Andgel fra nu af)

Fra : Hm

Dato : 31-05-09 09:31

> /Jens (som kalder hende Andgel fra nu af)
åh nej Jens

Hanne/som ikke er morsom - kun sart og pivet

Fra : Pwh

Dato : 31-05-09 11:56

Hm, skrev:
> åh nej Jens

Fordi hun er så RAPkæftet

> Hanne/som ikke er morsom - kun sart og pivet

Ligesom Andgel

/Jens (hvis hunde har mange øgenavne)