At "sove igennem".
Fra : Klaus G.

Dato : 28-05-09 22:37

Hej.

Her i huset er vi jo blevet forældre til en lille pige som lige er blevet
5uger i dag. Vi kunne godt tænke os at vide, hvornår man siger at en baby
"sover igennem". Ligenu _plejer_ hun at sove 4timer i streg nemlig.

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Henriette Døssing

Dato : 29-05-09 07:13

Klaus G. skrev:
> [...]
> 5uger i dag. Vi kunne godt tænke os at vide, hvornår man siger at en baby
> "sover igennem". Ligenu _plejer_ hun at sove 4timer i streg nemlig.

Lige som så mange andre ting, så afhænger det meget af det enkelte barn.
Vores datter sov igennem, dvs fra klokken 20-06, da hun var 6 mdr.

For mig lyder jeres 4 timer i streg som den rene luxus - hos os var 2½
time i træk max i den første laaange tid.

Bedste hilsner
Henriette

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-09 08:59

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> writes:

> Her i huset er vi jo blevet forældre til en lille pige som lige er blevet
> 5uger i dag. Vi kunne godt tænke os at vide, hvornår man siger at en baby
> "sover igennem". Ligenu _plejer_ hun at sove 4timer i streg nemlig.

Ellen startede med at sove fra midnat til klokken 7 den allerførste
nat. Som førstegangsforældre var vi noget bekymrede, for vi havde jo
hørt at sådan nogle små størrelser ikke sover om natten. :)

Men det var længe hun havde brug for at blive ammet om natten, men det
lærer man at gøre i søvne, så jeg synes egentlig altid hun har sovet
igennem. Et par klynk, så vidste vi at det var ammetid, så hun blev
vedhæftet, tog det hun skulle have og sov videre. Så jeg fik egentlig
ikke afbrudt søvnen af det. Derfor kan jeg heller ikke huske hvornår
hun stoppede med at spise om natten.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde