Urte 9
Fra : TDC Newsgroups

Dato : 27-05-09 17:39

Hejsa

Har nogen erfaringer med Urte 9 fra Urteteket, der skulle tage trangen til
sødt?

/Dorthe

Fra : Carsten Riis

Dato : 27-05-09 20:58

TDC Newsgroups skrev den 27-05-2009 18:38:
> Hejsa
>
> Har nogen erfaringer med Urte 9 fra Urteteket, der skulle tage trangen
> til sødt?

jeg må med stor og dyb beklagelse meddele dig, at det eneste du forsøder
ved købet af "urte 9" er Urtetekets bundlinje.

Find istedet ud af hvorfor du køber sødt.....og så forhold dig til
årsagen uden at svinge dankortet over en pose vingummi.

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : TDC Newsgroups

Dato : 31-05-09 20:33

> jeg må med stor og dyb beklagelse meddele dig, at det eneste du forsøder
> ved købet af "urte 9" er Urtetekets bundlinje.

Tak - havde det på fornemmelsen

/Dorthe