citroen c5 som trækker
Fra : jan

Dato : 24-05-09 23:41

hej ng.

jeg er ved at anskaffe en ny bil/en anden.
nu har jeg læst noget om at affjedringen på
en citroen c5 måske skulle være et problem !

er der ikke nogen som har erfaring med denne bil mærke.

mvh jan.

Fra : Dan Andersen

Dato : 25-05-09 09:06

"jan" <garsdal@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu har jeg læst noget om at affjedringen på
> en citroen c5 måske skulle være et problem !
>
> er der ikke nogen som har erfaring med denne bil mærke.

Harb kørt i ALperne og riundt omkring med en C5 med pneumatic affjedring...
Super bil! Ingen problemer. Hvad skulle der dog være i vejen med netop denne
bil??

Fra : Brian Lund

Dato : 25-05-09 15:45

> Harb kørt i ALperne og riundt omkring med en C5 med pneumatic
> affjedring... Super bil! Ingen problemer. Hvad skulle der dog være i vejen
> med netop denne bil??

Mine forældre har brugt Citroen Xantia og BX til at trække campingvogne uden
problemer..!?
(Hydraulisk affjedring)

Brian

Fra : jan

Dato : 25-05-09 22:46

tak for svarne.

idag så jeg en c5 med heste trailer
så det er jo nok ok.

mvh jan

Fra : Martin [6000]

Dato : 26-05-09 05:02

Den Mon, 25 May 2009 23:46:26 +0200 skrev jan:

> tak for svarne.
>
> idag så jeg en c5 med heste trailer
> så det er jo nok ok.

Netop C5 som har gasaffjedning er super til tunge anhængere.

Så køb du roligt sådan en til det formål!

Fra : John

Dato : 26-05-09 18:21

> [...]
> nu har jeg læst noget om at affjedringen på
> en citroen c5 måske skulle være et problem !
>
> er der ikke nogen som har erfaring med denne bil mærke.

Hej

Ingen problemer med en C5´er, min Adria 502LH trykker 80 kg. på kuglen,
C5´eren rejser sig bare og kørslen er super.

Mvh.

John