cv trækker ?
Fra : jan

Dato : 24-05-09 20:02

Hej ng

Jeg har set på en Mercedes' 250 d m 90 hk fra 1992 gået/kørt ca 600.000 km
jeg har en cv på 1200 kg, og en ford ecort 1,6 st med 96 hk.
ford ecort'en trækker lige ok, 80 på motorvej 70 hvis det går lidt
op og i 4 gear måske 3.

spørgsmål : vil Mercedesen trække bedre .. eller .

jeg har også set på en citroen c5 2.0 I 16v prestige 138 hk
men den skulle vel være selvskreven ?

mvh jan

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-05-09 20:56

"jan" <garsdal@it.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> op og i 4 gear måske 3.
>
> spørgsmål : vil Mercedesen trække bedre .. eller .

Dårligere, sikkert. Den er uden turbo, yes? Og den er tungere! Dårligere!

--
Per
Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- for "normal"

Fra : oz3bto

Dato : 08-06-09 13:12

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sælges: Arkivskabe i forskellige farver og størrelser fra 400,- for
> "normal" størrelse m. 3-4 skuffer - hør nærmere. Fjern fjern i

Ser ud til at merceren er en diesel .. Diesel er win win til CV kørsel
Havde selv en sunny 2.0d med ~75 ponyer og den slæbte fint af med 1500kg cv
Aldrig oplevet en bakke hvor 3. gear var nødvendig dog er 4. blevet brugt
af og til