Re: Fiberbredbånd - Energi Midt (erfaringe~
Fra : mugge

Dato : 25-05-09 07:55

Jeg har haft fiber (I Horsens) i 1 1/2 år nu og har skiftet IP en
gang, så at sige at de skifter IP konstant er måske nok noget af en
overdrivelse.....

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Final

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-05-09 09:30

mugge skrev:

> Jeg har haft fiber (I Horsens) i 1 1/2 år nu

Hvilket firma?

--
Bertel

Fra : Jens

Dato : 25-05-09 09:52

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Hvilket firma?

Når det er Horsens, så er mit gæt ProFiber....
http://www.profiber.dk/default.aspx?m=2&i=406

Jens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-05-09 10:11

Jens skrev:

> Når det er Horsens, så er mit gæt ProFiber....

Det ville jeg også, men det undrer mig at han har haft det så
længe. Jeg har først fået tilbudet for en måned siden, og jeg kan
sjusse mig frem til at gravearbejdet på Sundvej ikke starter før
om et års tid.

--
Bertel

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-05-09 11:34

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> længe. Jeg har først fået tilbudet for en måned siden, og jeg kan
> sjusse mig frem til at gravearbejdet på Sundvej ikke starter før

Dele af Horsens syd har haft det længe....

Lars B

Fra : Jens

Dato : 25-05-09 21:50

> [...]
> længe. Jeg har først fået tilbudet for en måned siden, og jeg kan
> sjusse mig frem til at gravearbejdet på Sundvej ikke starter før

Jeg havde røret gravet ind i næsten et år, før de kom forbi og skød fiber
igennem

Jens