Grafikkort for langt. Hvad skal jeg have i~
Fra : MicJen

Dato : 24-05-09 08:20

Hej

Jeg har købt kabinet (lian li) og har et XFX 9800 GTX.

Problemet er at grafikkortet er for langt til det kabinet. Det måler 26,9cm
og det gør at jeg ikke kan bruge 3 af de 5 HDD pladser i HD skuffen i
kabinettet, da grafikkortet "går ind over" dette. Der er ca. 1mm mellem
grafikkort og HD skuffen.

Jeg leder derfor efter et grafikkort fra Nvidia som er max. 25 cm langt, men
på den anden side ønsker jeg jo heller ikke at gå ned i ydelse.

Ligeledes må PCI-E stikket til grafikkortet heller ikke sidde i forlængelse
af kortet, da samme problem så vil opstå (havde jeg med mit gamle kabinet,
suk!)

Har i nogle forslag?

På forhånd tak.

Fra : MicJen

Dato : 24-05-09 19:54

Jeg tror løsningen er at vælge et GTS 250...