Skærmopløsning glemmes
Fra : Kim Schroeder

Dato : 23-05-09 03:09

Ifm skift til nyt grafikkort har jeg været nødt til at benytte det gamle igen
for en stund.
Jeg har valgt 1280*1024 og langt hen i booten vises det også. Men så
pludselig skiftes der til 800*600 - og jeg skal så eferfølgende vælge
den højere opløsning. med ventreklik etc.

En venlig sjæl der kan hjælpe ?

Kim

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-05-09 21:58

"Kim Schroeder" <prip@iname.com> wrote in message
> [...]
> pludselig skiftes der til 800*600 - og jeg skal så eferfølgende vælge
> den højere opløsning. med ventreklik etc.

Jeg ville ringe til Apple og brokke mig :o=)

Bjarne K.

Fra : Kim Schroeder

Dato : 24-05-09 00:16

Bjarne K. wrote:

> Jeg ville ringe til Apple og brokke mig :o=)

Det hjalp - nu virker det
Eller måske var det den opdaterede driver, som gjorde udslaget.

Kim