duftende tæve?
Fra : ager

Dato : 22-05-09 10:54

Min tæve som blev steriliseret for snart 4 år siden, dufter åbenbart vildt
godt i disse dage, jeg har godt nok aldrig oplevet det før, der har aldrig
været noget efterfølgende, efter sterilisationen, alt er forløbet ganske
fint og helt normalt.
Hun opfører sig ganske som hun plejer, og hun er ikke hævet bagi eller andet
unormalt.
Men mine to hanhunde!.. dohhh et par spader!, selv den lille kastrat synes
hun er vildt lækker, og den fertile er helt kugleskør, mere end sædvanligt!.

-andre der har oplevet lignende?

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 22-05-09 11:38

ager, skrev:

> -andre der har oplevet lignende?

Næh, vore andres hunde er ikke tossede som dine

/Jens

Fra : ager

Dato : 22-05-09 12:25

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Næh, vore andres hunde er ikke tossede som dine

Det synes jeg er rigtigt synd for Jer andre (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 22-05-09 14:43

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men mine to hanhunde!.. dohhh et par spader!, selv den lille kastrat synes
> hun er vildt lækker, og den fertile er helt kugleskør, mere end

ja, det har jeg faktisk.
Begge mine gule labber, den nu afdøde Molly og den nuværende Sally, dufter
åbenbart dejligt, selv om de var/er neutraliserede. Det samme gjorde Mollys
mor (der var faster til Sally), så det kan være, det er noget, der ligger
til den familie Min yngste sorte lab Sia, som også er neutraliseret,
dufter åbenbart ikke.

mvh Anelise

Fra : ager

Dato : 22-05-09 15:10

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Mollys mor (der var faster til Sally), så det kan være, det er noget, der
> ligger til den familie Min yngste sorte lab Sia, som også er

Det underlige er, at jeg aldrig tidligere har oplevet det med Emma, hun har
trods alt været steriliseret i knapt 4 år!.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk