Ny gamer mus
Fra : ASKF

Dato : 18-05-09 13:05

Min Habu mus har fået problemer med ledningen, så jeg overvejer hvilken
god gamer mus jeg skal skifte den ud med.

Jeg kan godt lide Habu musens design, som ligger godt i hånden på mig
(det er samme design som Microsoft brugte til deres gamer mus, men med
Razer indmad), så derfor er jeg ude efter en mus med et design som
ligger tæt op af dette.

Er der nogen som kan anbefale en sådan?
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Hagar

Dato : 18-05-09 14:14

"ASKF" <nospam@askf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

Nu kunne jeg så fristes til at sige du skal have en Razer, og da jeg kiggede
på nettet, kom det første her http://www.esreality.com/?a=post&id=1300302 Nu
er jeg så ikke så meget for den Razer de viser, men har selv sådan en her
http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-lachesis/ og det syntes jeg er en
formidabel mus.

Hagar

Fra : ASKF

Dato : 18-05-09 15:02

Hagar ytrede sig i <4a115f17$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>på nettet, kom det første her http://www.esreality.com/?a=post&id=1300302 Nu
>er jeg så ikke så meget for den Razer de viser,

Det lader endda til at Razer DeathAdder har dårligere specifikationer
end Habu, så jeg ville nok vælge en ny Habu i stedet.

>men har selv sådan en her
>http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-lachesis/ og det syntes jeg er en
>formidabel mus.

Jeg har selv lidt kik på den, men hvordan er den at spille med, når man
som jeg benytter høj følsomhed og finger-greb til det meste. Razer
anbefaler jo selv at man bruger håndflade-greb til spil og designer
deres mus efter det.

Jeg har et problem med at svede for meget i håndfladerne, så hvis jeg
bruger håndflade-grebet bliver mus og hånd hurtigt våde.

Fra : Hagar

Dato : 18-05-09 18:13

> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

Jeg spiller ret meget COD4, og der er min Lachesis langt den bedste mus jeg
har haft, og det bedste er at der er nonslip belægning på, så den glider
ikke bare ud af hånden når det går vildt for sig.

Hagar

Fra : ASKF

Dato : 18-05-09 20:44

Hagar ytrede sig i <4a119734$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> med
dette:

>Jeg spiller ret meget COD4, og der er min Lachesis langt den bedste mus jeg
>har haft, og det bedste er at der er nonslip belægning på, så den glider
>ikke bare ud af hånden når det går vildt for sig.

Nu har jeg købt en Lachesis online så jeg har muligheden for at lade
handlen gå tilbage indenfor 14 dage. Hvis ikke jeg kan lide dens
udformning bytter jeg den blot til en Habu igen.

Jeg har desværre ikke kendskab til butikker som forhandler Razer mus i
Ålborg, ellers havde jeg prøvet den der først (og købt i butikken, da
jeg har et princip om at jeg godt vil betale lidt mere når jeg kan
se/afprøve en vare inden køb).

Jeg spiller i øvrigt primært WoW, men da jeg har en 24" skærm som kører
1900x1200, er det en klar fordel med høj dpi (ved raid healing) og jeg
er ikke i tvivl om jeg også får brug for høj dpi når Starcraft2
udkommer.

Fra : Hagar

Dato : 18-05-09 22:19

> [...]
> "When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
> can hear you only through the filter of the paradigm he holds."

Den jeg har, den har 4000 dpi
Jeg forstår dig godt at du vil prøve før køb, jeg har brændt nallerne et par
gang

Hagar

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 19-05-09 12:12

ASKF skrev:
> Det lader endda til at Razer DeathAdder har dårligere specifikationer
> end Habu, så jeg ville nok vælge en ny Habu i stedet.
Nej det har den faktisk ikke, det kan godt se sådan ud ang dpi, men den
har en nyere teknologi som er hurtigere end habu (habu bruger den gamle
laser teklnologi gør deathadder ikke). Har haft begge mus og deathadder
er langt hurtigere end habu. Det eneste minus ved deathadder er at den
har færre knapper end habu. Igen er lachesis som Hager har nævnt igen
hurtiger med 3G laser teknologi.

Hygge

AngelFire