Søger Rise of Nation Rules.xml filen
Fra : Michael 'Silver'

Dato : 17-05-09 01:49

Hejsa gruppe.

Jeg er begyndt at spille Rise of Nations Thrones and Patriots igen. Og jeg
kan huske at det var muligt at ændre i rules.xml filen så man kunne have
f.eks 2000 enheder istedet for de 200 som spillet har som maksimum antal.

Der var nogle steder på nettet hvor denne fil kunne downloades men de er
gået tabt i min hukommelse. Er der nogen her som kan huske nogen af de sider
eller selv ligger inde med filen så vil jeg meget gerne have den.

Med venlig hilsen.
Michael 'silver'

Fra : Martin

Dato : 17-05-09 07:05

Michael 'Silver' wrote:
> [...]
> gået tabt i min hukommelse. Er der nogen her som kan huske nogen af de sider
> eller selv ligger inde med filen så vil jeg meget gerne have den.

Åbn rules.xml i notesblokken, søg efter POP_CAP og ændrer entries, søg
derefter for MAX_POP_LIMIT og sæt den til den højeste entry i POP_CAP

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 17-05-09 08:20

> Åbn rules.xml i notesblokken, søg efter POP_CAP og ændrer entries, søg
> derefter for MAX_POP_LIMIT og sæt den til den højeste entry i POP_CAP

Jep, er bekendt med hvordan det gøres, men de forsøg jeg har lavet er gået
grueligt galt fordi der tilsyneladende er nogle regler som bliver brudt. Så
det har ikke virket hos mig.

Mvh
Michael.